Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
terug brengen, maar weet die persoon dan zelf zo weinig van computers dat hij dat zo even doet? heeft hij dan wel het goede mobo ook?
Vreemde zaak een beetje.
Vreemde zaak een beetje.
39
700 ballen voor een mobo alleen?
of zat er ook mem+cpu bij?
of zat er ook mem+cpu bij?
Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)
Verwijderd
Ik heb er ook nog wel een paar voor dat geld.
Maar eh niet errug slim.
Maar ik denk gewoon terug brengen.
Maar eh niet errug slim.
Maar ik denk gewoon terug brengen.
Heeft ie het gekocht bij een particulier of een bij een "echte" winkel? Bij een winkel kun je nog wel een poging wagen om geld terug te krijgen. Bij een particulier geef ik je minder kans. Maar in ieder geval, proberen kan nooit kwaad. Zeg desnoods dat het bordje defect is 
In ieder geval success gewenst.
In ieder geval success gewenst.
Gewoon verkopen voor 800 piek. Kijken of er meer leken rondlopen!
hehe, hij heeft het heel vaag gehad, via via zo'n slim jong gastje (afzetter dus)
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Gewoon proberen je geld terug te krijgen of een deel van het geld.Op woensdag 27 juni 2001 21:07 schreef MGSNK het volgende:
hehe, hij heeft het heel vaag gehad, via via zo'n slim jong gastje (afzetter dus)
Proberen kan altijd. Of hij het doet is wat anders, maar nooit geprobeerd........
Verwijderd
Naar de politie gaan en aangifte doen van oplichting.....
laat die vriend dan tegen die jongen zeggen dat hij aangifte heeft gedaan bij de politie... dan zal hij zeker het geld wel terugggeven..
En anders post ff de naam en adres van die gozer of alleen telefoonnummer is ook goed
laat die vriend dan tegen die jongen zeggen dat hij aangifte heeft gedaan bij de politie... dan zal hij zeker het geld wel terugggeven..
En anders post ff de naam en adres van die gozer of alleen telefoonnummer is ook goed
Pagina: 1