DM-thread subject als subject in de notificatie email

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-10 22:33

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik stoor me hier al een tijdje aan. Als je e-mail notificaties aan hebt staan voor DM's, dan krijg je momenteel een mailtje in de vorm: "Je hebt een nieuw bericht van <user> - Tweakers Notificatie".

De meeste mail clients groeperen mails op basis van subject. Het irritante aan de huidige subject is dus dat alle mails worden gegroepeerd op gebruiker, ongeacht in welke thread is gepost. Ik zou liever zien dat ze worden gegroepeerd op DM-thread. Bovendien vind ik de thread waarin gepost wordt ook veel nuttiger om in eerste oogopslag te weten dan welke gebruiker er postte.

Ik zou daarom willen suggereren om de subject in de email te wijzigen in iets als:
"Er is een nieuw bericht geplaatst in <thread>".

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:35

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Eens, Gmail groepeert inderdaad ook op subject, en daardoor ben ik het overzicht (in Gmail) soms kwijt m.b.t hoeveel DM's ik nou gekregen heb.

Subject wordt ook weergeven in de notificatie dus dat is dan idd ook een voordeel :)

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.