bestanden SD kaart naar een externe hardeschijf

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 811039

Topicstarter
Beste tweakeraars.

Ik heb sinds kort een Panasonic Lumix G7 aangeschaft met een 64GB SD kaart.
Nou was ik plan van veel te gaan filmen/foto's maken.
Als het straks zover is dat die 64GB in gebruik is wou ik ze graag ergens opslaan.
Nou ken ik iemand die een externe hardeschijf heeft van WD.
Die schijf heeft ook de mogelijkheid om je bestanden via een app terug te zien en eventueel inporteren/exporteren.
Nou mijn vraag : Is er iets waarbij ik mijn camera/SD kaart kan legen zonder een computer ertussen te hebben.
waar ik ook de mogelijkheid heb om ze terug te kunnen zien via een app.

ben benieuwd :)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twam
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01:11
Gaat het hier om:
a) een externe harde schijf met een SD-kaartsleuf
b) een apparaat om aan te sluiten aan een externe schijf om die bestanden over te zetten?

Indien a), geen idee, maar ik weet dat er NAS'sen zijn met die functie. Sommige Synology's hebben het en hebben volgens mij ook een app om foto's remote te bekijken.
Indien b), wellicht een Raspberry Pi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Dropbox? Kan automatisch foto's importeren en als je je foto's daarna op je telefoon verwijderd staan ze nog steeds in je dropbox.

Qua hardware, kijk eens naar een imagetank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:06

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT jvdb21 :)

Op GoT hebben we een flink aantal subfora. Het is de bedoeling dat je even de moeite neemt om het juiste subforum te vinden voor je vraag. Je hebt je topic geopend in Processors, Moederborden en Geheugen geopend, terwijl je vraag gaat over hoe fotobestanden over te zetten tussen twee opslagmedia.

Daar hebben we een subforum voor, gek genoeg "Opslagtechnologie" genoemd. Ik verplaats deze keer je topic. Volgende keer graag zelf wat verder kijken dan het eerste subforum in het lijstje :o

Move PMG -> OT

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:47

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Anoniem: 811039 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 14:55:
Beste tweakeraars.

Ik heb sinds kort een Panasonic Lumix G7 aangeschaft met een 64GB SD kaart.
Nou was ik plan van veel te gaan filmen/foto's maken.
Als het straks zover is dat die 64GB in gebruik is wou ik ze graag ergens opslaan.
Nou ken ik iemand die een externe hardeschijf heeft van WD.
Die schijf heeft ook de mogelijkheid om je bestanden via een app terug te zien en eventueel inporteren/exporteren.
Nou mijn vraag : Is er iets waarbij ik mijn camera/SD kaart kan legen zonder een computer ertussen te hebben.
waar ik ook de mogelijkheid heb om ze terug te kunnen zien via een app.

ben benieuwd :)
Ja dit bestaat, mijn stief pa heeft/had zoiets om in de tijd de foto's van de flash kaarten naar hdd te zetten zonder pc.
En tadaa met de redelijk jusit key words krijg je een redelij kdeftig antwoord: https://www.dpreview.com/...h-built-in-sd-card-reader

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanne
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 24-05 11:05
zoals hierboven vermeld.
Prijzen: https://tweakers.net/product/403230/wd-my-passport-wireless/

Een kennis van mij heeft deze gekocht voor op reis (had geen zin om de hele tijd een laptop mee te sleuren om zijn foto's te backuppen). Is er zeer tevreden over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:47
Zo'n ding heet vaak "imagetank".
Pagina: 1