Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Jah dat idee zou dr eigenlijk door moeten komen, ik wil gewoon m'n eigen shit volgenOp woensdag 27 juni 2001 20:48 schreef Prankster het volgende:
Zie het topic boven je.
Edit: nu onder je.
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Je moet je shit gewoon niet in de verkeerde fora openen, simpel!
En als je niet in SG/NST/HK mag, dan heb je gewoon pech, en moet je je shit gewoon _niet_ openen....
sim-pel
En als je niet in SG/NST/HK mag, dan heb je gewoon pech, en moet je je shit gewoon _niet_ openen....
sim-pel
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Maar wat is dan nu het verschil tussen SG en HKOp woensdag 27 juni 2001 20:51 schreef JvS het volgende:
sim-pel
lijkt mij hetzelfde!
ik weet niet wat dan waar gepost moet worden
Verwijderd
Toch zijn er serieuze draadjes die door klote postings verplaatst worden. Dat is lullig voor de topicstarter. Dus je hebt het niet altijd voor het zeggen.Op woensdag 27 juni 2001 20:51 schreef JvS het volgende:
Je mag niet eens in HK, dus waarin zou je moeten kiezen dan.Op woensdag 27 juni 2001 20:52 schreef TOGrimReaper het volgende:
ik weet niet wat dan waar gepost moet worden
Gossamme, is het zo moeilijk om het centraal te houden??? Er zijn hier al 100000000 zeiktopics over geweest, daar is al 100.000 keer uitgelegd waarom we dat doen en waarom jij geen onzin moet posten. Sorry dat ik zo kwaad reageer, maar ik probeer iedere keer geduldig uit te leggen waarom het zo is zoals het is, maar als niemand luistert heeft dat geen zin he?
Check de volgende topics maar eens:
[topic=171616]
[topic=163794]
[topic=169724]
[topic=171406]
[topic=168257]
[topic=171432]
[topic=170918]
Die laatste is teruggeplaatst omdat het topictitel niet duidelijk was en in overleg met een van de users die eraan mee wilde doen...
Check dat maar eens...
Check de volgende topics maar eens:
[topic=171616]
[topic=163794]
[topic=169724]
[topic=171406]
[topic=168257]
[topic=171432]
[topic=170918]
Die laatste is teruggeplaatst omdat het topictitel niet duidelijk was en in overleg met een van de users die eraan mee wilde doen...
Check dat maar eens...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Jah voel me dubbel genaaid nouOp woensdag 27 juni 2001 20:52 schreef Prankster het volgende:
Je mag niet eens in HK, dus waarin zou je moeten kiezen dan.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()