Wat doe jij met je NMS refund?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
'k heb het ipv m'n paypal, op m'n steam wallet laten overschrijven, die blijkbaar maar een week geldig blijft :s

dus moet ik rap kiezen
dacht volgende keuzes (liefst game met multiplayer opties en prijsrange)

elite dangerous (met dlc) (maar dit zou hetzelfde problemen hebben als nms)
watchdogs 2
for honor
tom clancy's wildlands

welkeen zouden jullie kiezen? of iets anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSTNjitRam
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-10 22:05
Hoe kom je erbij dat Steam Wallet maar een week geldig is? Is dat een beperking van een NSM refund?

Ik heb al vaker refunds naar mijn wallet gedaan en dat staat er nu nog steeds in.

Wishlist Backpack Survivors op Steam !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
ah heb het mis geïnterpreteerd

in de mail stond "the funds will be shown now as pending and will become available to spend within 7 days)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 22:30
Het kan nog steeds een leuk topic zijn worden, het blijft namelijk best wel wat geld wat je nog kan besteden als je het niet op je Paypal hebt laten zetten. Je kan ook wachten tot de volgende Steam sale, maar dat duurt nog minimaal 2 maanden (halloween).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daellat
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-09 09:06
Ik heb een ticket aangemaakt, dus niet via de gewone refund weg maar echt een support ticket, en hier in aangegeven de aankoop overeenkomst te willen ontbinden wegens defect product (velen zaken ontbreken nu eenmaal). Ik zie de partij (Hello Games) deze zaken niet binnen afzienbare tijd toevoegen. Ik kreeg hierop "je hebt meer dan 2 uur gespeeld, dus zoals eerder al aangegeven heb je geen recht op een refund en we kunnen je niet verder assisteren". Dit is toch volgens de nederlandse / europese wet onwaar?

Als ik dit zo lees https://www.rijksoverheid...oopovereenkomst-ontbinden sta ik in mijn recht als ik om mijn geld terug vraag (en daarbij uiteraard afstand doe van NMS op steam).