Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bedrijfslaptop

Pagina: 1
Acties:

• Pimpdoggy
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-11 15:19
Tweakers,

Door de vooruitgang in het bedrijf hebben wij besloten een laptop aan te schaffen voor het bedrijf en ben ik druk op zoek naar iets geschikts.

Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk worden gebruikt om reserveringen aan te nemen in een restaurant vanaf de bar. Verder zal alleen een sonosapp en een officepakket draaien. Mijn voorkeur gaat uit naar windows os omdat ik daar al veel ervaring mee heb. Verder is een volledig toetsenbord ook wel fijn om snel telefoonnummers in te toetsen.

Wat is je budget?
Max 500 maar het zou leuk zijn om geld over te houden.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop zal alleen een beetje door het bedrijf heen reizen maar blijft voornamelijk op de bar staan.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Totaal geen merkvoorkeuren zolang het geen packard bell is.

Reeds gevonden.
Asus VivoBook A540SA-DM538T

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:45
Lijkt me dat de laptop die je al gevonden hebt meer dan goed is hiervoor. Enige punten die mij opvallen is dat het geen 5Ghz wifi ondersteund & maximaal 100mbps ethernet poort heeft. Zolang je een 2.4Ghz netwerk hebt moet dit verder geen probleem zijn.

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:16
Denk ook eens aan garantie. Hoe erg is het als je de hardware defect gaat en je dagen (of ga maar uit van 2 weken) moet wachten totdat het apparaat terug is van de leverancier? In dat geval kun je misschien beter laptop kiezen van een merk dat meer op de zakelijk mark gericht is en daarbij behorende garanties verkoopt. Daar kun je bijvoorbeeld Next business day/Onsite garantie bijkopen.