Tweakers,
Door de vooruitgang in het bedrijf hebben wij besloten een laptop aan te schaffen voor het bedrijf en ben ik druk op zoek naar iets geschikts.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk worden gebruikt om reserveringen aan te nemen in een restaurant vanaf de bar. Verder zal alleen een sonosapp en een officepakket draaien. Mijn voorkeur gaat uit naar windows os omdat ik daar al veel ervaring mee heb. Verder is een volledig toetsenbord ook wel fijn om snel telefoonnummers in te toetsen.
Wat is je budget?
Max 500 maar het zou leuk zijn om geld over te houden.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop zal alleen een beetje door het bedrijf heen reizen maar blijft voornamelijk op de bar staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Totaal geen merkvoorkeuren zolang het geen packard bell is.
Reeds gevonden.
Asus VivoBook A540SA-DM538T
Door de vooruitgang in het bedrijf hebben wij besloten een laptop aan te schaffen voor het bedrijf en ben ik druk op zoek naar iets geschikts.
Wat ga je met je laptop doen?
De laptop zal voornamelijk worden gebruikt om reserveringen aan te nemen in een restaurant vanaf de bar. Verder zal alleen een sonosapp en een officepakket draaien. Mijn voorkeur gaat uit naar windows os omdat ik daar al veel ervaring mee heb. Verder is een volledig toetsenbord ook wel fijn om snel telefoonnummers in te toetsen.
Wat is je budget?
Max 500 maar het zou leuk zijn om geld over te houden.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee de laptop zal alleen een beetje door het bedrijf heen reizen maar blijft voornamelijk op de bar staan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Totaal geen merkvoorkeuren zolang het geen packard bell is.
Reeds gevonden.
Asus VivoBook A540SA-DM538T