DTS

Pagina: 1
Acties:
  • 333 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bemajebi
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 18-07-2022
Jammer dat, als ik een DTS bestand probeer af te spelen op mijn soundtouch 520, alleen maar ruis hoor. Zou hier iets aan te doen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:43

Nogne

>.<

Met wat speel je het af?
En waarom niet?

[ Voor 74% gewijzigd door Nogne op 31-08-2016 13:37 ]

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mijn glazen bol stuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Daarom plaats je net zo een weinig zeggend bericht als de TS?
Als je mensen wil helpen, help ze dan wel op een manier dat hij/zij er wat aan heeft en van kan leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Die Bruine
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 12:39
Ciris vraagt zich terecht af of je de DVD speler op de 520 legt, of dat je hem daadwerkelijk aansluit ;) . Of probeer je misschien een mkv via een tablet af te spelen? Of is het een BluRay via de de laptop? Of is het misschien ....

@ Nogne...
Iedereen wordt geacht de FAQ te lezen... Staat deze vraagstelling vrij letterlijk in beschreven, met de mededeling... ongewenst :+

Dus, bemajebi... goed beschrijven wat je doet, hoe je het doet en wat je allemaal ZELF hebt geprobeerd. Daarna helpen wij je (waarschijnlijk).

[ Voor 15% gewijzigd door Die Bruine op 31-08-2016 13:45 ]

...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Die Bruine schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:43:
@ Nogne...
Iedereen wordt geacht de FAQ te lezen... Staat deze vraagstelling vrij letterlijk in beschreven, met de mededeling... ongewenst :+
Dat weet ik, maar als je dan als Tweaker reageert kan je dat wel een nette en juiste manier doen. En je moet mensen niet wijzen op zijn/haar gedrag als je zelf het ook verkeerd doet.

Als je de moeite neemt om te reageren, kan je iemand ook wijzen op de FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05:33
Als je ruis hoort, dan betekend het dat je afspeel apparaat geen DTS kan decoden. Zet het om in iets anders als Dolby of Stereo en dan werkt het wel. Of sluit je apparaat aan op een versterker die wel DTS kan decoden, en mute je TV.

[ Voor 41% gewijzigd door kevz op 31-08-2016 13:47 ]

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogne schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:46:
[...]

Dat weet ik, maar als je dan als Tweaker reageert kan je dat wel een nette en juiste manier doen. En je moet mensen niet wijzen op zijn/haar gedrag als je zelf het ook verkeerd doet.

Als je de moeite neemt om te reageren, kan je iemand ook wijzen op de FAQ.
Modje spelen is ook niet gewenst. Gewoon een topicreport aanmaken wel. Dat was dan ook het eerste wat ik heb gedaan.

Als er zo weinig moeite word gedaan om een beetje relevante info te verstrekken dan kan je wachten op reacties zoals die van mij. Goed? Nee. Te verwachten? Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06

FeaR

In GoT we trust

Zoals aan de reacties hier is te lezen is de inzet hier te minimaal om maar wat zinnigs over te zeggen. Zie Het algemeen beleid #quickstart over hoe een goede TS er uit hoort/kan zien.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.