PS4 database corrupted

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik heb op internet gelezen dat het goed is om de database van de ps4 eens in de zoveel tijd te rebuilden (vanuit veilige modus). Nadat ik dit deed kwam er een melding dat mijn database "corrupted" was, na op "OK" te hebben gedrukt starte de PS4 dezelfde procedure opnieuw en dit keer kwam de melding niet. Maar elke keer als ik de data base ging "rebuilden" ging het zo. Ik maakte me Hierdoor een beetje zorgen, dus heb ik de systeem software opnieuw geïnstalleerd. Dit leek eerst te hebben gewekt, maar toen ik het gisteren opnieuw ging proberen was het er weer. Ik maak me hierom een beetje zorgen. Ik heb mijn PS4 in december vorig jaar gekocht en het gaat om een CUH 12xx model. Ik wil vooral niet dat dit echt een probleem gaat worden als mijn garantie eenmaal is verlopen. Het systeem gedraagt zich verder nog normaal.

Zou iemand mij hiermee kunnen helpen?

Twoto123

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Meister
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-10 08:09
Je hebt het probleem alleen wanneer je handmatig de database rebuild? Persoonlijk zou ik zeggen, doe dit niet meer.

Ik heb mijn PS4 sinds dat hij is uitgekomen in Nederland (29-11-2013) en nog nooit een handmatige rebuild uitgevoerd. Ook nog niet eerder gehoord dat dit de prestaties van de PS4 optimaal zou houden.

Mijn Game Collectie Pagina en Mijn Projecten Pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twoto123
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Ik heb dit alleen als ik de database handmatig "rebuild". Ben ik de enige die dit heeft bij het "rebuilden" vanuit veilige modus?

Twoto123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koos2009
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-12-2021
Waarom zou je het rebuilding?
Ken zelf niemand die dat doet.
Denk zelf dat het gewoon een paranoia verhaal Is van een persoon die denkt dat dit beter Is.
Gewoon niet meer doen dan.

PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita