Toon posts:

Nieuw geheugen, koeler en koel pasta kopen.....

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb ik de pricewatch gekeken, en ja ik heb de search gebruikt maar kon niet vinden wat ik zocht.

Ik ben van plan 256MB geheugen te kopen, zouden jullie voor een gewone huis-tuin-en-keuken pc die niet word ge-OC'd ook A-Merk geheugen adviseren en zo ja, welk merk precies?
Als cooler wil ik de FOP32 van Global Win en een tubetje artic silver II thermal compound.

Ik zoek een winkel in de buurt van Almere(Adam bijvoorbeeld) die deze onderdelen te koop en op vooraad heeft.

B.V.D.

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
waarom bestel je niet via de overclock shop?

of wil je niet via internet bestellen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik bestel liever niet via internet.
Duurd (denk ik) langer voordat je de onderdelen in huis hebt. Mocht er iets kapot gaan moet je het terug sturen, duurd weer ff voordat je nieuwe onderdelen hebt.

En hoe zit het met A-Merk geheugen? Ik denk zelf wel aan A-Merk, het idee dat je iets degelijks in je computer hebt zitten alleen al :)
Hoe is de prestatie winst tov van de prijs?
En welk merk voldoet qua prijs en prestatie voor een huis-tuin-en-keuken pc? Geen OCing, en tweaking, gewoon voor spelltjes en later eventuele fotobewerking(photoshop 6.0)

• _Menno_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-08 09:36
A-merk gehuegen hoeft niet beter/sneller te zijn dan merkloos geheugen. Als ik jou was zou ik gewoon normaal geheugen kopen, aangezien je toch niet wilt overclocken.

Verwijderd

Topicstarter
Mwah ik zat nog eens in de price watch te snuffelen en zoveel prijs verschil tussen A-merk en merk-loos is er niet.
Kan ik toch zeggen dat ik A-merk geheugen heb ;)

Verwijderd

Topicstarter
Oh bij oc-shop.nl hebben ze alleen mushkin geheugen en dat vind ik een beetje boel te duur.
Ik bestel het liefste alles bij één winkel zodat ik niet heen-en-weer hoef te rijden of dubbel verzend kosten hoef te betalen.

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-07 22:43

Mary Wana

keyboard nut

www.space-promotion.nl

maximaal 3dagen

ik heb vandaag net mijn zooi gekregen :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

• sverzijl
  • Laatst online: 18:09
Gistron levert ook vrij snel. Afgelopen vrijdag 512MB besteld, maandag binnen.

S.

Verwijderd

Topicstarter
Bij Informatique koop je 256mb pc133 van Dane Elec voor f145.- en bij space-promotion merkloos geheugen pc133 voor 150 |:(

vind 145 piek voor dane elec wel goedkoop trouwens, zie ik iets over het hoofd?

• sverzijl
Op woensdag 27 juni 2001 21:17 schreef Roefoes het volgende:
Bij Informatique koop je 256mb pc133 van Dane Elec voor f145.- en bij space-promotion merkloos geheugen pc133 voor 150 |:(

vind 145 piek voor dane elec wel goedkoop trouwens, zie ik iets over het hoofd?
Stuk goedkoper dan het geheugen wat we voor onze nieuwe IBM pSeries 660 moeten aanschaffen :( : F 47.000 voor 2GB (wel 'chipkill' memory)

Gelukkig hoef ik het zelf niet te betalen :)
S.

Verwijderd

Topicstarter
t*ring waar is dat goed voor?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 15:15
koop gewoon goedkopie geheugen.
dan wel eerst ffe dit proggie draaien
http://www.memtest86.com

vind ie fouten, breng je het terug.

nou zegt dat nog niet veel, aangezien mijn spectek reepje ook vol met fouten zit en ik nergens last van heb...
maar als ie geen errors geeft, weet je zeker dat het goed is.

• sverzijl
Op woensdag 27 juni 2001 21:29 schreef Roefoes het volgende:
t*ring waar is dat goed voor?
Komt erop neer dat je een soort RAID technologie maar dan op memory gebied krijgt. Er mag dan dus ook 1 volledige memory chip uitvallen en de boel blijft gewoon doordraaien. Maar wel erg duur deze technologie.

Zie http://www-4.ibm.com/software/is/mp/windows2000/insider/library/pdf/chipkill_white_paper.pdf

S.

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yooho, zie ook: [topic=174098] . Voor geheugen vragen kun je nu dus terrecht in [forum=7] -> dit topic is daar nu naar toe verplaatst ;)
Pagina: 1