Hallo allemaal,
Ik ben net als vele opzoek naar een nieuw systeem om de komende jaren op te gaan gamen. Om er voor te zorgen dat jullie mij zo goed mogelijk kunnen helpen, probeer ik zo goed mogelijk antwoord te geven op de vragen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen, ik wil het liefste de komende 4 jaar nergens meer naar om hoeven kijken/updaten. Ik wil de games van de komende tijd op ultra kunnen spelen en over een tijdje ook in 4K games kunnen spelen (niet perse op ultra!).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 3000 en de 3500 euro. Voorkeur gaat natuurlijk uit naar de 3000 (of minder
).
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een monitor neem ik mee, daarnaast ook toetsenbord, muis etc. Het gaat nu echt alleen om het systeem.
Wees specifiek en noem merk en model.
Hier heb ik eigenlijk geen grote voorkeuren in. Alleen dat de processor van Intel is en de videokaart van Nvidia.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het complete systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zie 2 vragen hierboven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik maken niets uit. Geluidsniveau het liefste niet al te hoog, maar ook dit maakt eigenlijk niet heel veel uit.
Ga je overklokken?
Niet perse, kan/mag. Maar het hoeft van mij niet perse.
Wat verwacht je van ons?
Een advies over onderstaande lijst. Is het een lijst die mooi met elkaar werkt (of juist niet). Wat kan er beter, wat kan er anders of kan er iets goedkoper. Krijg ik ergens een bottleneck of heeft er iets veel te veel/veel te weinig kracht t.o.v. andere apparatuur. Mis ik iets of zit er eigenlijk iets dubbel in?
Alvast heel erg bedankt!
Ik ben net als vele opzoek naar een nieuw systeem om de komende jaren op te gaan gamen. Om er voor te zorgen dat jullie mij zo goed mogelijk kunnen helpen, probeer ik zo goed mogelijk antwoord te geven op de vragen!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Gamen, ik wil het liefste de komende 4 jaar nergens meer naar om hoeven kijken/updaten. Ik wil de games van de komende tijd op ultra kunnen spelen en over een tijdje ook in 4K games kunnen spelen (niet perse op ultra!).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 3000 en de 3500 euro. Voorkeur gaat natuurlijk uit naar de 3000 (of minder
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Een monitor neem ik mee, daarnaast ook toetsenbord, muis etc. Het gaat nu echt alleen om het systeem.
Wees specifiek en noem merk en model.
Hier heb ik eigenlijk geen grote voorkeuren in. Alleen dat de processor van Intel is en de videokaart van Nvidia.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het complete systeem.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Zie 2 vragen hierboven.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Grootte en energieverbruik maken niets uit. Geluidsniveau het liefste niet al te hoog, maar ook dit maakt eigenlijk niet heel veel uit.
Ga je overklokken?
Niet perse, kan/mag. Maar het hoeft van mij niet perse.
Wat verwacht je van ons?
Een advies over onderstaande lijst. Is het een lijst die mooi met elkaar werkt (of juist niet). Wat kan er beter, wat kan er anders of kan er iets goedkoper. Krijg ik ergens een bottleneck of heeft er iets veel te veel/veel te weinig kracht t.o.v. andere apparatuur. Mis ik iets of zit er eigenlijk iets dubbel in?
Alvast heel erg bedankt!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-6900K Boxed | € 1.085,95 | € 1.085,95 |
| 1 | MSI X99A Gaming 9 ACK | € 420,95 | € 420,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G | € 829,- | € 829,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 69,50 | € 69,50 |
| 1 | Creative Sound Blaster Z (retail) | € 71,40 | € 71,40 |
| 1 | Cooler Master MasterCase Pro 5 | € 136,- | € 136,- |
| 1 | TP-Link Archer T4U | € 28,46 | € 28,46 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 113,74 | € 113,74 |
| 1 | Corsair Hydro H100i v2 | € 118,75 | € 118,75 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3000C15 | € 170,50 | € 170,50 |
| 1 | Asus BC-12D2HT Bulk Zwart | € 56,49 | € 56,49 |
| 1 | Corsair RM850x | € 139,50 | € 139,50 |
| 1 | Samsung 750 EVO (bulk) 250GB | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Akasa AK-ICR-14 USB 3.0 Internal 6-Port Card Reader | € 21,50 | € 21,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 3.339,74 | |