After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Kan er mischien een keer n item gemaakt worden.
Over de verschillen tussen een TV en een monitor.
Tegenwoordig gebruiken we de tv meestal als monitor, alles word via hdmi/dp aangestuurd.
naar mijn gedachte is een monitor tegenwoordig beter, de ziggo box gebruikt hdmi, net als me ps4, en de computer zit ook met hdmi op de tv (60 inch) voor films.
dit alles meegenomen, waarom zouw ik dan nog een tv kopen ipv een monitor.....?
(enigste wat ik me kan bedenken, is dat er geen monitors zijn vanaf 60 inch)
Over de verschillen tussen een TV en een monitor.
Tegenwoordig gebruiken we de tv meestal als monitor, alles word via hdmi/dp aangestuurd.
naar mijn gedachte is een monitor tegenwoordig beter, de ziggo box gebruikt hdmi, net als me ps4, en de computer zit ook met hdmi op de tv (60 inch) voor films.
dit alles meegenomen, waarom zouw ik dan nog een tv kopen ipv een monitor.....?
(enigste wat ik me kan bedenken, is dat er geen monitors zijn vanaf 60 inch)
Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.
*kick*
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Alle moderne televisies kunnen omgaan met zowel analoge als dvb-c-signalen van de kabel. Deze situatie bestaat overigens al vele jaren. Ooit zullen er televisies op de markt komen die niet meer overweg kunnen met analoog signaal, maar daar wordt voorlopig nog veel gebruik van gemaakt.
Over de verschillen tussen een monitor en een tv..
Een monitor is een tv zonder tuner en meestal zonder afstandsbediening.
Je kan prima een monitor gebruiken in plaats van een tv, maar als je een grote beeldmaat wil is een tv meestal veel goedkoper dan een monitor..
Een monitor is een tv zonder tuner en meestal zonder afstandsbediening.
Je kan prima een monitor gebruiken in plaats van een tv, maar als je een grote beeldmaat wil is een tv meestal veel goedkoper dan een monitor..