Dell u2515h flickering, entering power save mode.

Pagina: 1
Acties:

• d0nny41
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-01 17:00
Hoi,

Ik ben sinds gister een eigenaar van de dell ultrasharp u2515h.
Toen ik de monitor voor het eerst aandeed duurde het een paar minuten tot dat ik beeld kreeg.

Vervolgens krijg ik de monitor niet meer aan na een slaapstand. Ik moet mijn PC telkens helemaal restarten. Ik krijg alleen maar "entering power save mode" te zien.
Hier heb ik echt enorm veel over lopen lezen, en mijn videokaart blijkt blijkbaar geen signaal af te geven.
Met mijn andere monitor lukt dit wel! Dus het lijkt me stug dat het aan mijn videokaart ligt.

Nadat ik heb gister 5 keer opnieuw moest opstarten, omdat het beeldscherm niet meer aan wilde gaan, begon het beeldscherm vandaag te flickeren..

Eerst 3 keer opnieuw opgestart maar niks.
Vervolgens display port 5 keer opnieuw erin gedaan ( andere poort , heb 3 poorten ). En ja.. na vijf keer werkt het eindelijk weer..

Ik heb nog geen oplossing kunnen vinden , ook online zeggen mensen dat ze het blijven houden, ook al krijgen ze een nieuwe monitor toegestuurd.

Ik vind het reuze jammer, aangezien ik het beeld en het uiterlijk echt prachtig vind.. Daarom wil ik het ook zo graag oplossen i.p.v de monitor terug sturen.

De monitor is aangesloten aan een gtx 960 dmv mini displayport.

Alvast super bedankt!