Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al heel lang een probleempje...

Wanneer ik voor dat ik op bed ga mijn telefoon op de lader leg, gaat hij niet meer in slaapstand. Dit geld ook voor wanneer ik wakker wordt, dan staat hij vaak al aan!

Ik denk dat hij aan gaat wanneer je de melding krijgt dat hij vol is, maar daarna gaat hij niet meer in slaapstand en blijft hij dus de hele nacht aan staan.

Als iemand kan helpen hoor ik dat graag.

Ik gebruik de samsung galaxy A5

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 23:39 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 31-08-2016 07:07)

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Bij veel Android-toestellen is het een instelling of je scherm weer uitgaat bij het laden of niet. Duik eens door de instellingen.

Bij mij staat het bij Opties voor ontwikkelaars -> "Stand-by" "Scherm gaat nooit uit tijdens het opladen" waarbij je deze optie dus aan of uit kunt zetten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Ja hoe kan iemand je nou helpen als je niet eens erbij zet welke telefoon je gebruikt, welke android versie je gebruikt, welke apps je erop hebt staan. Of je al een reset gedaan hebt.

En daarbij spreek je jezelf nog tegen ook. A:Telefoon gaat niet meer in slaapstand(en dan gok ik even dat je bedoelt dat je scherm niet meer uitgaat) maar b:Dan trek je de conclusie dat het scherm wel aangaat bij het volledig opladen maar daarna niet meer uitgaat.

En trouwens.... Wat heb je zelf al geprobeerd?

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 01:30

MsG

Forumzwerver

Bij veel Android-toestellen is het een instelling of je scherm weer uitgaat bij het laden of niet. Duik eens door de instellingen.

Bij mij staat het bij Opties voor ontwikkelaars -> "Stand-by" "Scherm gaat nooit uit tijdens het opladen" waarbij je deze optie dus aan of uit kunt zetten.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn