Is het mogelijk om CentOS te installeren zonder de bootloader aan te passen? Ik wil het graag installeren op een externe USB harde schijf. Het installeren op een externe schijf is volgens mij geen probleem, want ik zie deze al als optie tijdens de installatie, maar voordat ik verder ga vroeg ik me af of het mogelijk is om de bootloader van Windows niet te "overschrijven".
Ik zag dit niet zo snel terug in de opties tijdens de installatie, maar volgens mij moet dit wel mogelijk zijn. Ik wil dus alleen CentOS op kunnen starten door handmatig het boot menu van mijn BIOS te openen en dan de USB drive te selecteren.
Wellicht een stomme vraag, maar het lukt met niet om dit antwoord te vinden, waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde termen...
Ik zag dit niet zo snel terug in de opties tijdens de installatie, maar volgens mij moet dit wel mogelijk zijn. Ik wil dus alleen CentOS op kunnen starten door handmatig het boot menu van mijn BIOS te openen en dan de USB drive te selecteren.
Wellicht een stomme vraag, maar het lukt met niet om dit antwoord te vinden, waarschijnlijk zoek ik op de verkeerde termen...