Als eerst sorry voor de onduidelijke Titel, maar ik kon niet langer mijn probleem benoemen in de titel. Ik heb een simpele reactie sectie op mijn website, alleen zou ik graag willen dat mijn nieuwste reacties bovenaan komen te staan inplaats van onderaan? ik heb al zitten zoeken op het internet maar kan het niet vinden.
Er is echt veel meer informatie nodig, want hier kan niemand wat mee. Je vertelt niet eens in wat voor taal/tool/whatever je bezig bent.
The devil is in the details.
excuses, ik programmeer in php en ik wil mijn query zo aanpassen dat de nieuwste berichten bovenaan komen te staan.Hahn schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:50:
Er is echt veel meer informatie nodig, want hier kan niemand wat mee. Je vertelt niet eens in wat voor taal/tool/whatever je bezig bent.
dit is mijn query
$query = "SELECT * FROM contact2";
$result = mysql_query($query);
while($person = mysql_fetch_array($result)) {
echo "<h3>" . $person['Naam'] . "</h3>";
echo "<p>" . $person['email'] . "</p>";
echo "<p>" . $person['bericht'] . "</p>";
ORDER BY lijkt mij wat je zoekt!Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:54:
[...]
excuses, ik programmeer in php en ik wil mijn query zo aanpassen dat de nieuwste berichten bovenaan komen te staan.
dit is mijn query
$query = "SELECT * FROM contact2";
$result = mysql_query($query);
while($person = mysql_fetch_array($result)) {
echo "<h3>" . $person['Naam'] . "</h3>";
echo "<p>" . $person['email'] . "</p>";
echo "<p>" . $person['bericht'] . "</p>";
http://www.1keydata.com/sql/sqlorderby.html
En please. Don't do mysql_, do mysqli_!
[ Voor 4% gewijzigd door codeclap op 30-08-2016 20:56 ]
Gelukt, heel erg bedankt!codeclap schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:55:
[...]
ORDER BY lijkt mij wat je zoekt!
http://www.1keydata.com/sql/sqlorderby.html
En please. Don't do mysql_, do mysqli_!
Dat snap ik als je het verschil tussen een database en data blijkbaar niet begrijpt...Nieuwevolger schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 20:49:
Als eerst sorry voor de onduidelijke Titel, maar ik kon niet langer mijn probleem benoemen in de titel.
Sorry, maar dit topic kan echt niet zo. Lees voordat je nog een nieuw topic opent eerst eens De Quickstart door want zowel je titel als je daadwerkelijke topicstart zijn totaal verstoken van enige informatie.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.