Dit is mijn huidige systeem:
Ik game redelijk veel en begin nu bij de nieuwste spellen (Battlefield 1!!) te merken dat ik de settings toch een tandje lager moet zetten om alles soepel laten te verlopen, tijd voor een upgrade dus.
Mijn budget ligt rond de 300 euro.
Nu zat ik te denken aan het volgende:
RAM: ik begin te merken dat 8GB te weinig is, ook aangezien ik af en toe photoshop. Heb gekozen voor nog 2 dezelfde reepjes zoals er nu inzitten. Gaat dit lukken? Voor zover ik kon zien wel.
Videokaart: na het lezen van diverse reviews denk ik dat ik met een RX480 een mooie kaart heb waar ik weer lang plezier van kan hebben.
Hiernaast wil ik er misschien ook nog een grotere SSD bij kopen om wat games op te installeren (die staan nu op mijn HD), maar hier twijfel ik nog over.
Ik hoor graag hoe jullie hier over denken en of ik misschien voor hetzelfde geld mijn pc op een betere manier kan upgraden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3350P Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock B75 Pro3-M | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Club 3D Radeon HD 7850 1Gb royalKing | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 500GB | € 44,90 | € 44,90 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 40,73 | € 40,73 |
| 1 | Corsair Builder CX430 Bronze | € 44,95 | € 44,95 |
| 1 | Samsung 830 series SSD 64GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 130,58 | |
Ik game redelijk veel en begin nu bij de nieuwste spellen (Battlefield 1!!) te merken dat ik de settings toch een tandje lager moet zetten om alles soepel laten te verlopen, tijd voor een upgrade dus.
Mijn budget ligt rond de 300 euro.
Nu zat ik te denken aan het volgende:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 276,30 | € 276,30 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 40,73 | € 40,73 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 317,03 | |
RAM: ik begin te merken dat 8GB te weinig is, ook aangezien ik af en toe photoshop. Heb gekozen voor nog 2 dezelfde reepjes zoals er nu inzitten. Gaat dit lukken? Voor zover ik kon zien wel.
Videokaart: na het lezen van diverse reviews denk ik dat ik met een RX480 een mooie kaart heb waar ik weer lang plezier van kan hebben.
Hiernaast wil ik er misschien ook nog een grotere SSD bij kopen om wat games op te installeren (die staan nu op mijn HD), maar hier twijfel ik nog over.
Ik hoor graag hoe jullie hier over denken en of ik misschien voor hetzelfde geld mijn pc op een betere manier kan upgraden.