Op vrijdag 29 juni 2001 19:36 schreef Martin18 het volgende:
[..]
Het kan aan mij liggen, maar is Got niet de term 'technische fora' voorbij gegroeid? Het is naar mijn idee omvangrijker geworden. Anders zouden er ook nooit zoveel 'users' zijn.
Volgens mij sla ook jij een spijker op de kop. GoT begon inderdaad de term 'technische fora' voorbij te groeien en het niveau begon daardoor te dalen. Deze maatregelen zijn juist bedoeld om het aantal user dat hier niet voor de technische fora komt in te dammen. Omdat deze ervoor zorgen dat het niveau gewoon daalt.
Dat er dan een aantal mensen begint te zeiken, zou mij volledig koud laten. Want
juist die mensen zijn degene die zich ineens tekort gedaan voelen omdat ze nu "moeizaam" 150 techposts moeten gaan doen. Dat is IMO echt heel erg jammer voor die mensen dan, dat zijn juist die van 't soort' waar GoT niets aan heeft, om een hoogwaardig techforum te zijn.
Schreeuwlelijkerts die gelijk bleren "ik ga er vandoor, stelletje (*^&$*&)_ hierzo" zouden van mij bij wijze van spreke 'met een gouden handdruk' weggebonjourd mogen worden.

Kwaliteit boven kwantiteit, zal ik maar zeggen.
Maar dit hierboven is slechts mijn mening over de veranderingen..