Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• alexdiep
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-07-2019
Dankzij dit forum is het mij gelukt om mn xiaomi note 1s weer tot leven te brengen
middels een fastboot en flashen is het gelukt om een engelstalige rom versie erop te zetten.
Heb nu versie 6.6.1.0 erop staan en de telefoon werkt zoals gezegd weer.

ik weet dat ik een gucci heb. deze software variant heb ik ook gebruikt in de herstel mode.

KAn ik nu bijvoorbeeld deze versie downloaden https://www.androidfilehost.com/?fid=24533103863141815
op sd card installeren en dan via de update installeren? zodat ik nederlands talige software heb

hoop dat mijn vraag duidelijk is

Alle reacties

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46

Cyphax

Moderator LNX
Dit is gewoon Android toch? Kan je 'm niet gewoon zoals ie nu is in het Nederlands zetten?
'k Heb nog geen toestel gehad waarvan ik de taal niet kon veranderen. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• alexdiep
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 25-07-2019
staat nu zo'n global versie op, dacht dat ik een eu versie rom moest hebben
kan nu alleen kiezen uit engels en chinees/japans

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:46

Cyphax

Moderator LNX
In dat geval, en als je zeker weet dat je de goede versie hebt, moet je die rom wel kunnen installeren vanaf SD-kaart, vanuit recovery. Ik heb nog nooit een Xiaomi-toestel in m'n handen gehad maar op m'n LG ging dat toen prima, vanuit CM naar de officiële ROM van LG. :)

Saved by the buoyancy of citrus

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Fijn dat je telefoon weer werkt. Maar je hoeft voor deze vraag geen nieuw topic aan te maken. Dit mag gewoon besproken worden in je bestaande topic: xiaomi wil niet opstarten.

Dit topic is gesloten.