Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn PC voor gamen, videobewerking, photoshop en school gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro max. Ik ben niet van plan om meer dan dat uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Luidsprekers, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar heb expres voor de videokaart van nvidia gekozen doordat deze op dit moment betere prestaties heeft bij de meeste games. Heb slechte ervaring met aankopen in het verleden waarbij ik er vanuit ging dat een onderdeel in de toekomst beter zou presteren vandaar dat ik niet voor de RX480 ga. Als dit niet klopt wat ik zeg mag het natuurlijk gecorrigeerd worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag willen dat het systeem een laag geluidsniveau heeft. Daarnaast wil ik heel graag een IPS scherm, is dat mogelijk in dit budget of is de keuze voor een TN paneel beter? Reactie tijd van 5 ms is voor mij voldoende.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik weten of alle onderdelen samen met elkaar werken. Daarnaast ben ik wel benieuwd naar advies over mogelijke betere onderdelen.
Ik wil mijn PC voor gamen, videobewerking, photoshop en school gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1100 euro max. Ik ben niet van plan om meer dan dat uit te geven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Luidsprekers, toetsenbord en muis.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 198,- | € 198,- |
| 1 | MSI B150M BAZOOKA | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 339,80 | € 339,80 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Cooler Master N200 Closed | € 43,95 | € 43,95 |
| 1 | LG 24MP58VQ-P Zwart | € 146,88 | € 146,88 |
| 1 | Crucial CT2K8G4DFD8213 | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.058,48 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur maar heb expres voor de videokaart van nvidia gekozen doordat deze op dit moment betere prestaties heeft bij de meeste games. Heb slechte ervaring met aankopen in het verleden waarbij ik er vanuit ging dat een onderdeel in de toekomst beter zou presteren vandaar dat ik niet voor de RX480 ga. Als dit niet klopt wat ik zeg mag het natuurlijk gecorrigeerd worden
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag willen dat het systeem een laag geluidsniveau heeft. Daarnaast wil ik heel graag een IPS scherm, is dat mogelijk in dit budget of is de keuze voor een TN paneel beter? Reactie tijd van 5 ms is voor mij voldoende.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag zou ik weten of alle onderdelen samen met elkaar werken. Daarnaast ben ik wel benieuwd naar advies over mogelijke betere onderdelen.