Q acoustics 2010i icm Q acoustics concept 20

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:47
Hallo allemaal,

Ik ben opzoek naar een setje "rear" speakers.
Op dit moment heb ik een Denon avr-x1200w receiver en een setje Qacoustics Concept 20's.
De Concept 20s heb ik een tijdje geleden gekocht, mijn keuze viel hierop na het luisteren in een hifi zaak.
Voor muziek klinken ze echt super.

Voor films ben ik dus opzoek naar 2 achter speakers, maar heb geen 500euro over voor nog eens 2 concept 20's. Voor films zijn de speakers toch iets minder kritisch.

Het liefst kies ik wel speakers van Qacoustics aangezien ik het mooie speakers vind en ze graag in dezelfde stijl heb. Mijn oog viel dus op de 2010i of 2020i. Deze lijken mij voor films meer dan voldoende.

Qua specs lijken ze erg op mekaar, frequentie range, grote van de speakers concept 20 heeft 125 vs 100 van de andere twee voor de bas unit.

Heeft iemand ervaring met deze combi? Of raden jullie het af om 2 types speakers te gebruiken.
Ik ga sowieso nog even langs een hifi zaak om te luisteren, maar de combi van concept 20 voor en 2010i achter ga je daar natuurlijk ook niet krijgen...

Ohja als centerspeaker ben ik de 2000Ci van plan te kopen. De subwoofer komt later wanneer ik een huis gekocht heb, dan kan ik beter inschatten hoe groot de ruimte is en welke woofer het beste past.