waar blijven de voorspellingen van RC5, maar vooral ORG ?????
of is er misschien een link naar een andere pagina
Grz stat verslaafde
of is er misschien een link naar een andere pagina
Grz stat verslaafde
Intentionally left blank
Tja, die koeien... best leuke beesten hoor, maar je tuin ligt er wel helemaal van overhoop...Op woensdag 27 juni 2001 22:01 schreef crisp het volgende:
eeehhmm, sorry, druk in de tuin enzo....
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Intentionally left blank
Kan dat niet wat eerder? Dan ben ik namelijk net op vakantieInhaaldatum AT: 27 juli
Verwijderd
[removed]
Verwijderd
Dat doet toch iedereenOp donderdag 28 juni 2001 21:30 schreef Hedeon het volgende:
Volgens iemand op het TA-forum heeft Tagej geen internet verbinding. Hij zet alles op floppies zet en flushed ze dan thuis (1x per maand). Of dat waar is....
tuurlijk.. 1M is ook niet veel ofzo.. als je daar floppies voor gaat gebruiken mag ie wel een grote auto hebbenOp donderdag 28 juni 2001 21:30 schreef Hedeon het volgende:
Volgens iemand op het TA-forum heeft Tagej geen internet verbinding. Hij zet alles op floppies zet en flushed ze dan thuis (1x per maand). Of dat waar is....
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Weleens aan winzip of winrar gedacht...scheelt heel veelOp vrijdag 29 juni 2001 17:49 schreef Wessie een heel verhaal:
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq