Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Een (chinese) Android smartphone

Wat is je budget?
Een bedrag rond de 50 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Voornamelijk te whatsappen en leuke foto's the maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb op aliexpress de homtom h16 gezien die heel goedkoop is

Welke vragen heb je hier nog over?
Kent iemand deze telefoon en zijn er nog andere opties die beter zijn? (er zijn er zoooveeel!) stel dat er hier in Nederland ook vergelijkbare telefoons zijn voor een leuke prijs zou ik dat ook graag willen horen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Leuke foto's maken voor 50 euro lijkt me iets wat te optimistisch. Verder kan ik het eigenlijk niemand aanraden om een (Android) smartphone te kopen voor 50 euro. De snelheid bij aanschaf is al beperkt en de meeste toestellen hebben zo'n weinig opslag dat over een half jaar het toestel ram vol zit.

Verder is het maar de vraag of je je moeder een Chinaphone wilt aansmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
ik denk dat je de 50 euro eis even moet opschroeven, pas vanaf een euro of 100 heb je redelijke smartphones of 2de hands modellen die een "mooie" foto kunnen maken. die 50 euro modellen hebben te veel flaws

ik zou zeker even kijken naar de MI4C, dat is een oud topmodel dat nu flink in de aanbieding is. Ook de LG g2 blijft een heel goeie telefoon\ die je voor weinig refurbisched op alieexpress of tweedehands hier kan krijgen.

[ Voor 4% gewijzigd door Flaat op 31-08-2016 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Flaat schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:03:
Ook de LG g2 blijft een heel goeie telefoon\ die je voor weinig refurbisched op alieexpress of tweedehands hier kan krijgen.
Let alleen bij de aankoop van 'Europese' smartphones op aliexpress wel op de ondersteuning van frequenties. Vaak ontbreekt band 20 (800Mhz), waardoor 4G niet/beperkt werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimoGoose
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-11-2024
Laatst zelf een Sony Xperia Z1 Compact voor 50 euro op de kop weten te tikken, het is dus niet onmogelijk