Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop advies voor studentenleven :p

Pagina: 1
Acties:

• PineappleHarry
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-03-2021
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?vooral voor school gamen en basis programmeren
Liefst Windows 7/8/10 op de laptop
Ik zou ook graag het Office pakket ip mijn laptop hebben en dit zit vaak niet inbegrepen dus zou ik graag willen weten waar ik deze het beste verkrijg

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. +- 1100€

Ben je van plan je laptop veel mee te[right][/right] nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.verhuizen tussen mijn gescheiden ouders
Liefst ook een deftige accu, ik neem nog wel eens graag men laptop mee naar buiten

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.lieft een laptop die een relatief lange tijd meegaat en zijn snelheid behoud.
Graag een betrouwbaar merk
Eventuele opties:
-toetsenbord verlichting
-min 500 gb geheugen
-geen voorgeïnstalleerde rommel
-stil en niet te warm

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:34
Dit is echt een slechte topic starter. We hebben hier niet echt iets aan, geen onderzoek gedaan naar welke laptops je aanspreken.

Ik heb een link voor je gemaakt van de PW, kijk daar eventjes en kom dan terug met welke laptops jou opvallen.

https://tweakers.net/cate...7CJkz4X63z7Rf0VlCrQ-8vyBQ

Tevens kan je aanbevelen dat je een FHD scherm zoekt, een SSD (nu heeft de HP omen een SSD en 1 TB HDD). HP bied ook voor studenten kortingen dus wellicht dat er nog 10-20% af kan gaan. Bij je HBO/universiteit kan je een Office 365 account wellicht krijgen en anders zijn ze via de intranet van Surfspot te kopen voor een paar tientjes.

Lees jezelf ff in en laat ons weten welke jij "betrouwbaar" vind maar verwacht maar wel rommel op je laptops tenzij je bij BTO//Xnotebook een custom laptop bouwt.

Succes! ;)

Edit: Link aangepast, TS wilt programmeren, i5+ en 8GB ram zou handig zijn.

[ Voor 21% gewijzigd door Headblast op 30-08-2016 16:35 ]

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17-11 09:32
Overkill, maar kan je wel tijd mee vooruit ;-) (Batterijlevensduur Tot 10 uur en 30 minuten )

Ook interessant

• PineappleHarry
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 29-03-2021
Ja sorry dit is de eerste keer dat ik een forum gebruik
+ ik weet wel iets van laptops af van maar heel veel is het niet

Zelf verkies ik meer HP en Asus :>

[ Voor 13% gewijzigd door PineappleHarry op 30-08-2016 17:37 ]

Verwijderd

Als je niet wilt gamen is dit een goede optie:

pricewatch: HP ProBook 450 G3 W4P17ET