Ik wil van mijn console (ps4) overstappen naar een PC. Ik heb helemaal geen ervaring in het bouwen van pc's en weet er ook weinig vanaf. ik heb al veel rondgekeken op deze site en heb zelf een poging gedaan om mijn PC samen te stellen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn systeem puur gebruiken om te gamen! dus geen films, series of andere bezigheden. Ik wil graag games kunnen spelen als GTA V, BF1, CS:GO, The culling, Rust enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn maximale budget ligt ronde de 800 euro, als je voor een paar tientjes een stuk beter kan krijgen ben ik wel bereid om er iets overheen te gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks wat ik mee kan nemen naar mijn nieuwe systeem. mijn budget van 800 geldt puur voor mijn PC. randapparatuur koop ik buiten het budget om.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren en sta voor alles open, als heb maar binnen het budget blijft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het systeem moet niet te veel geluid produceren.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een PC samengesteld van hoe ik denk dat die het beste is. Ik zou graag feedback willen hebben en eventuele verbeteringen. ik vind vooral het moederbord en de videokaart lastig om uit te zoeken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil mijn systeem puur gebruiken om te gamen! dus geen films, series of andere bezigheden. Ik wil graag games kunnen spelen als GTA V, BF1, CS:GO, The culling, Rust enz.
Wat mag het systeem gaan kosten?
mijn maximale budget ligt ronde de 800 euro, als je voor een paar tientjes een stuk beter kan krijgen ben ik wel bereid om er iets overheen te gaan
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks wat ik mee kan nemen naar mijn nieuwe systeem. mijn budget van 800 geldt puur voor mijn PC. randapparatuur koop ik buiten het budget om.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeuren en sta voor alles open, als heb maar binnen het budget blijft.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het systeem moet niet te veel geluid produceren.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een PC samengesteld van hoe ik denk dat die het beste is. Ik zou graag feedback willen hebben en eventuele verbeteringen. ik vind vooral het moederbord en de videokaart lastig om uit te zoeken.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,80 | € 181,80 |
1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
1 | MSI Radeon RX 480 8GB | € 282,50 | € 282,50 |
1 | NZXT S340 Zwart | € 69,80 | € 69,80 |
1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 32,14 | € 32,14 |
1 | Cooler Master GM G450M | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Samsung 850 EVO 500GB | € 154,95 | € 154,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 860,04 |
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2016 17:01 ]