Ik probeer meerdere sheets samen te voegen in 1 sheet,
onderstaande code werkt, met 1 probleem, ik wil alleen waardes kopieren en niet formules.
Heb geprobeerd dit op te lossen en ook om dit zonder select op te pakken maar ik ben door de bomen het bos kwijt. Iemand een goede tip / duw de juiste kan op?
heb pastespecial etc. geprobeerd maar kom er niet uit
onderstaande code werkt, met 1 probleem, ik wil alleen waardes kopieren en niet formules.
Heb geprobeerd dit op te lossen en ook om dit zonder select op te pakken maar ik ben door de bomen het bos kwijt. Iemand een goede tip / duw de juiste kan op?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| Private Sub Workbook_Open() MsgBox "De inhoud is nu automatisch bijgewerkt." & vbNewLine & "Om het overzicht te actualiseren druk op 'update'." Call Portfoliossamenvoegen End Sub Sub Portfoliossamenvoegen() Dim J As Integer On Error Resume Next 'Sheets(1).Activate Sheets(1).Select Range("A3:ZZ1000").ClearContents Application.ScreenUpdating = False For J = 3 To 7 'alleen die sheets moeten gekopieerd worden Sheets(J).Activate Range("A3").Select Selection.CurrentRegion.Select Selection.Offset(2, 0).Resize(Selection.Rows.Count - 2).Select 'eerste 2 rijen niet Selection.Copy Destination:=Sheets(1).Range("A65536").End(xlUp)(2) Next Application.ScreenUpdating = True Sheets(1).Activate End Sub |
heb pastespecial etc. geprobeerd maar kom er niet uit