Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuw gamesysteem voor Full HD scherm. Geen G/Free-Sync atm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja CPU koeler en brander gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw (BBG-medium) systeem. Er wordt van alles wat gegamed maar nu op lijstje staat BF1.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik probeer de PC wat stiller te krijgen. Daarop is de kast en videokaart geselecteerd.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Een extra paar ogen om de build na te lopen. In verleden wel eens iets over het oog gezien.
CPU: Tja naar mijn idee beste prijs kwaliteit atm.
Moederbord: Ik zag ergens een kleinere bord aangeraden maar vond de aansluitingen wel top. Wellicht in de toekomst nog een M.2 SSD.
Videokaart: De MSI heb ik nu op het oog vanwege de stille koeler die erop zit. Helaas is de kaart nu slecht te leveren of te duur. Ik wacht hiermee nog even mee en gebruik nog even mij R7 290. Tenzij iemand een beter idee heeft?
Kast: Review gelezen van Foritain. Weet van minimale ruimte tbv kabels maar vind hem mooi en compact en is nog stil ook. Budget voor kast staat op €80.
Koeler: Extra koelertje in de kast. Deze komt namelijk maar met 2 stuks.
Geheugen: Ik wil soms mijn game "prestaties" opnemen en ik wil toekomst gereed zijn daarom de 16 gig. 8 gig nu en later nog een keer 8 gig, heb ik gemerkt, vind ik K. En ik vind groene latjes niet mooi dus daarom deze.
Voeding: Semimodulair en op aanraden van vorige BBG.
SSD: Hierbij beetje onzeker. Zag een topic waar TheMask deze opnam en zei dat het goed spul was.
Volgens mij heb ik hem compleet (redelijk de oude BBG gevolgd) maar toch.
Nieuw gamesysteem voor Full HD scherm. Geen G/Free-Sync atm.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- €900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja CPU koeler en brander gaat mee.
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 38,99 | € 38,99 |
| 1 | Lite-On IHAS124 Zwart | € 13,95 | € 13,95 |
| 1 | Iiyama ProLite B2483HS-B1 Zwart | € 168,76 | € 168,76 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Compleet nieuw (BBG-medium) systeem. Er wordt van alles wat gegamed maar nu op lijstje staat BF1.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik probeer de PC wat stiller te krijgen. Daarop is de kast en videokaart geselecteerd.
Ga je overklokken?
Nope.
Wat verwacht je van ons?
Een extra paar ogen om de build na te lopen. In verleden wel eens iets over het oog gezien.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 181,80 | € 181,80 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | MSI Radeon RX 480 Gaming X 8G | € 300,50 | € 300,50 |
| 1 | Cooler Master Silencio 452 | € 67,29 | € 67,29 |
| 1 | Cooler Master Silencio FP 120MM - PWM | € 10,94 | € 10,94 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT BLS2C8G4D240FSB | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,- | € 52,- |
| 1 | OCZ Trion 150 480GB | € 111,85 | € 111,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 878,23 | |
CPU: Tja naar mijn idee beste prijs kwaliteit atm.
Moederbord: Ik zag ergens een kleinere bord aangeraden maar vond de aansluitingen wel top. Wellicht in de toekomst nog een M.2 SSD.
Videokaart: De MSI heb ik nu op het oog vanwege de stille koeler die erop zit. Helaas is de kaart nu slecht te leveren of te duur. Ik wacht hiermee nog even mee en gebruik nog even mij R7 290. Tenzij iemand een beter idee heeft?
Kast: Review gelezen van Foritain. Weet van minimale ruimte tbv kabels maar vind hem mooi en compact en is nog stil ook. Budget voor kast staat op €80.
Koeler: Extra koelertje in de kast. Deze komt namelijk maar met 2 stuks.
Geheugen: Ik wil soms mijn game "prestaties" opnemen en ik wil toekomst gereed zijn daarom de 16 gig. 8 gig nu en later nog een keer 8 gig, heb ik gemerkt, vind ik K. En ik vind groene latjes niet mooi dus daarom deze.
Voeding: Semimodulair en op aanraden van vorige BBG.
SSD: Hierbij beetje onzeker. Zag een topic waar TheMask deze opnam en zei dat het goed spul was.
Volgens mij heb ik hem compleet (redelijk de oude BBG gevolgd) maar toch.
By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]