Motherboard Monitor 4.16

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:42

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Ik heb een Abit BP6 met twee 333 celerons @ 500 MhZ. Ze staan ingesteld in de BIOS op een voltage van 2.1 volt allebei

Nu heb ik Motherboard monitor draaien en die zegt dat de 2e processor slechts op 1.51 volt draait. Weet iemand hoe dit kan?

[img]"http://www2.hku.nl/~sven2/temp/mbm416.gif"[/img]

Verder is m'n systeem best wel warm. Meestal 50 graden celcius. Ook als ik de kloksnelheid iets terugzet naar bijv. 466 MhZ blijven ze 50 graden (of zelfs meer!)
Errug vaag!

All that you know, is at an end

Verwijderd

Windows 2000 zeker, want die leest volgens mij de waarden verkeerd uit.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:42

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Inderdaad Windows 2000. Wat verrot dat die het weer verknalt dan! Is er een MBM voor win2k verkrijgbaar of iets wat er op lijkt?

All that you know, is at an end

Verwijderd

nee je moest bij het voor de 1e opstarten van MBM gewoon bij je healthmonitorchipdingetje die voor de Abit BP6 instellen

dan is je probleem ws. opgelost

• smokey
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19-02 23:05
misverstand hier. je hebt core 0 en core 1 voltage. dat is niet hetzelfde dus. de processors hebben allebei deze waarden ik heb 1 processor en ook deze 2 waarden alleen dan 1.75 volt en core 1 ook 1.5 volt. die core 0 en core 1 zijn dus niet je processoren 1 respectievelijk 2

Verwijderd

bij dat schermpje voltages & fan waar nu w83xxx etc. staat moet je abit bp6 kiezen, is nl een aparte setting
Pagina: 1