Toon posts:

Brand Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met het branden van cd's. Ik had dit probleem nooit, maar sinds ik mijn hd geformat heb, kan ik niet eens meer een cdtje burnen. Ik gebruik Nero. Ik krijg de volgende foutmelding: Eerst worden de bestanden in gelezen waarna ik achtereenvolgens de volgende foutmeldingen krijg: Eerst gewoon start Burn Process, waarna de eerste foutmelding verschijnt: Unspecified burner error
Invalid write stat
Could not Perform Endtrack
Current program area empty
Could not Perform Fixation
Current program area empty
Could not Perform Fixation
Burnprocess failed

Oja ik heb een Philps CDRW 400 serie en draai onder Win2000. Het vreemde is dat voor de format met precies dezelfde OS en brand prog wel alles het deed.
Wie weet een oplossing...

dank

• Jax
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jax

nero is kut

gebruik winoncd of zoo
veel fijner en gebruiksvriendelijker

dit is geen flame

Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.

Verwijderd

Topicstarter
heb wel eens andere meningen gehoord en was voorheen heel tevreden over Nero. Maar goed als ik er niet uit kom zal ik je advies volgen en Winoncd proberen

Verwijderd

ik zou nie weten waar ut aan ligt.

maar mischien moet je easy cd creator of winoncd of een andere versie van nero proberen

Verwijderd

Topicstarter
ben nu ook een nieuwe versie van Nero aan het regelen.
Zou het mogelijk kunnen zijn dat de brander kapot is? Dit lijkt mij eerlijk gezegd vrij onmogelijk, zo intensief heb ik mijn brander ook weer niet gebruikt.

Verwijderd

Je kunt het beste cdrwin gebruiken
Doet het altijd en is lekker klein

Voor 1:1 moet je clonecd hebben (is ook niet zo duur, maar 56 Euro incl. verzendkosten :) )

Verwijderd

Ik was nog even vergeten te melden dat bij mij nero vanaf versie 5 gaf nero bij mij ook allemaal problemen.

Cdrwin en clonecd nooit !

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

misschien en lege cd ipv een volle proberen te branden :)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• MegaJurk
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09-2023

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik heb precies hetzelfde met dezelfde brander !!!!!!!!!!!!! Ik heb al naar Philips en Yamaha (het is eigenlijk Yamaha 4416) gemaild maar nog niks gehoord. Ga er maar vanuit dat het een hardware error is en niets met de software te maken heeft. Of ben je soms recentelijk van moederbord veranderd?

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik zal je overigens vertellen dat ik ook een nieuwe harde schijf heb....verdomd, daar zal het toch niet aan liggen?

Verwijderd

Topicstarter
mm na mijn format, heb ik wel een extra partitie aangemaakt , maar lijkt me sterk dat het daaraan zou liggen.
Heb je BTW al cdrwin al geprobeerd

Verwijderd

Topicstarter
Probleem opgelost heb de nieuwste Versie van Nero 5.5.2.4 er op gegooid en ik kan weer branden, veel suc6, mocht je problemen hebben

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik gebruik Nero 5.5.1.8 zou het daaraan dan liggen?

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik gebruik inmiddels de nieuwe nero maar nog steeds niks, iemand nog een idee?

• MegaJurk

MegaJurk

NF7-S 1825@2280

Ik gebruikte steeds van die geodkope Arita cd's, nu heb ik een Philips met blauwe reflectielaag geprobeerd en opeens brand hij weer!!! Ligt het dan aan de kwaliteit van de cd-r's?
Pagina: 1