Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Vraag

• Booaahh
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-10-2024
Hey guys!

ik wil een discussie openen over betreft een nieuwe aanschaf die ik wil gaan doen, ik heb mijn Apple 5s met plezier gebruikt maar ik zal graag Android willen gaan gebruiken.

Graag zal ik jullie mening willen horen over betreft deze 2 telefoons en de ervaringen die jullie hebben met deze toestellen.

Hartelijk dank!

Greetz, Booaahh

Alle reacties

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52

Nogne

>.<

Wat heb je zelf al gevonden? Welke dingen doen je twijfelen tussen beide toestellen? Zonder enige eigen informatie moeten wij ons keren tot onze glazenbol. En mijn glazenbol zegt nu vrij weinig. Mogelijk komt er meer informatie vrij als je zelf wat meer informatie geeft.

PS/XBL: Nogne

• Booaahh
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 05-10-2024
Hi,

Wat ik zelf heb gezien over betreft deze toestellen is dat mijn voorkeur nu uitgaan naar de Nexus 6p, Waarom omdat deze een betere batterij heeft maar wat mij nu erg op twijfels zet is dat het toestel van Samsung de mogelijkheid heeft om geheugen uit te breiden, Aangezien deze 2 toestellen hoog staan aangeschreven op de markt. + Dat ik het design van de nexus 6p persoonlijk wat mooier vind en je ook beter geluid krijgt dan tegenover de Samsung s7 zal ik graag wat meningen willen horen over betreft deze 2 toestellen.

Greetz, Booaahh

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:52

Nogne

>.<

Meningen zijn heel persoonlijk, iemand die een S7 bezit zal zijn telefoon de hemel inprijzen en dat geld hetzelfde voor iemand die een Nexus 6p heeft.

Persoonlijk ben ik iemand die de voorkeur heeft voor een telefoon met een langere accuduur. Dit icm een mooiere design (jouw voorkeur) zou ik kiezen voor een Nexus 6p.

Beide zijn gewoon goeie toestellen, de 1 is niet zo zeer slechter als de andere. Met de Samsung S7 kan je hem gebruiken met GearVR (als je daar interesse in hebt) en bij de Nexus 6p heb je sowieso nog update garante (en voordeel dat hij lekker een kale Android draait)

En groeten doen wij hier niet op GoT dus dat hoef je niet meer te doen ;)

PS/XBL: Nogne

• BigF25
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-11 08:58
Toevallig dat ik dit topic voorbij zie komen..
Ik heb beide toestellen gehad/in gebruik

De 6P had ik voorheen, top toestel, GROOT, snelle updates, batterij is OK, ong 3u SOT
Nu de s7 in gebruik, top toestel, ideale formaat imo, qua updates wat minder maar bijv de security patches komen wel snel binnen, batterij beter, ong 4,5u SOT

• PatrickPR
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-11 14:25
Booaahh schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 11:03:
Hi,

Wat ik zelf heb gezien over betreft deze toestellen is dat mijn voorkeur nu uitgaan naar de Nexus 6p, Waarom omdat deze een betere batterij heeft maar wat mij nu erg op twijfels zet is dat het toestel van Samsung de mogelijkheid heeft om geheugen uit te breiden, Aangezien deze 2 toestellen hoog staan aangeschreven op de markt. + Dat ik het design van de nexus 6p persoonlijk wat mooier vind en je ook beter geluid krijgt dan tegenover de Samsung s7 zal ik graag wat meningen willen horen over betreft deze 2 toestellen.

Greetz, Booaahh
Hier de tweakers review van de Nexus 6p.
Hier de tweakers review van de galaxy S7.

Zoals in de reviews bij de accuduur te lezen valt:
Nexus 6p webbrowsen 6u23m
Nexus 6p video 10u38m
Galaxy S7 webbrowsen 9u11m
Galaxy S7 video 15u28m

De S7 gaat dus langer mee op een accuduur. Ik zou zeggen, lees beide reviews eens door en maak dan de beslissing. Het zou ons helpen als je zelf ook aangeeft wat je belangrijk vind aan een toestel.

Persoonlijk zou ik voor de S7 gaan, vind 5,7" echt te groot en de UI van samsung spreekt me wel aan. Daarbij vind ik de S7 een mooier toestel.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Aankoopadvies hoort thuis in MAA. Dus schopje die kant op.

Bij het aanmaken van een dergelijk topic is het belangrijk om alle eisen te vermelden, dus:
Waar ben je naar op zoek?
Schermformaat?
Prijs?
Ram?
Opslaggeheugen?
Overige bijzonderheden?

Zou je deze punten kunnen verwerken in je openingspost?

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11 22:16

HetGezegde

Yes, you can!

Op gebied van camera blijkt de S7 beter te zijn, hoewel de N6P echt al prachtige plaatjes schiet.

Momenteel ligt mijn N6P weer terug bij Dr. Mobile (Dynafix) omdat de behuizing is gebogen - inmiddels al een offerte voor ontvangen omdat dit buiten de garantie zou vallen. Heb er niks geks mee gedaan, maar goed, da's een ander verhaal.

Op gebied van bouwkwaliteit, camera en accu presteert de S7 vele malen beter.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:20

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik verwacht dat de topicstarter na één maand niet reageren wel een toestel gevonden heeft.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.