Betekend nog steeds helemaal niks, kan ik je zo zeggen
Heb zelf *redelijk veel verstand* van handel in Windows key's en het is echt een enorme puinhoop. Key's krijgen kenmerk retail maar dat kan simpelweg niet voor deze prijs, ze komen dan ofwel van MSDN (Dreamspark/Bizspark), ofwel van gestolen creditcards/chargebacks.
MSDN is heel leuk, want via Bizspark meld men zich aan als beginnend bedrijf en krijgt vervolgens Bizspark gratis. Houd er vervolgens rekening mee dat je 4 useraccounts per admin account hebt die per stuk tien codes per Windows versie kunnen krijgen en je kunt je indenken dat het gouden handel is. Immers: Windows 10 Pro, 40 key's x 15 euro = 600 euro per adminaccount voor alleen Windows 10 Pro. Geen hond die erachter kan komen, en de keys worden normaal gezien niet geblokkeerd. Ik heb dan trouwens geen rekening gehouden met andere software als Office (Pro) die je dan per 40 codes/versie kunt krijgen, plus een volumesleutel die dus letterlijk honderden keren geactiveerd kan worden

. Vraag 25 euro voor Office 2016 Pro en je hebt 1000 euro binnen, die sites lachen zich letterlijk en figuurlijk helemaal suf...
Laat het me zo zeggen: het is heel leuk om snel veel geld mee te verdienen, maar legaal is anders. Ik durf er vergif op in te nemen dat de sleutels die je via Onlinegamekey's e.d. koopt op deze manier zijn verkregen.
Dus, als je denkt "legale" retailsleutels te krijgen voor deze prijs moet ik je pittig hard teleurstellen
[
Voor 22% gewijzigd door
Kuusj op 02-10-2016 00:13
]