Je kunt later de Nederlandse taal alsnog installeren/instellen geloof ik.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:41:
bedankt voor je reactie ik bedoelde duitstalige windhoos 10
als ik die installeer dan gaat dat toch im deutsch?
of gewoon ergens de licentiecode aanpassen?
Van "Hallo@KaufKaufKauf.de" op 07 oktober een bevestiging/factuur van mijn bestelling ontvangen.
"Microsoft Windows 10 Pro Groupon BENELUX Deal". Met de mededeling "Deine Bestellung ist bei uns eingegangen und wird nun bearbeitet".
Daarna blijft het stil; geen productcode of link naar microsoft ontvangen.
Al 2 maal een email naar "Hallo@KaufKaufKauf.de" gestuurd wanneer ik mijn code ontvang. Tot op heden nog niets van hen gehoord.
Ik ga nu maar groupon aanschrijven> Dit heb ik gedaan. Groupon zegt dat ze zelf het bedrijf op 06oktober hebben aangeschreven en dat het bedrijf melde dat ze het erg druk hadden en dat ze wat problemen ondervingen en dat ze vanaf heden alle mails zouden beantwoorden.
Groupon sluit vervolgens af met : "Omdat ik niet direct een oplossing heb voor uw kwestie ga ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. Deze oplossing zal per email aan u teruggekoppeld worden."
Nu maar weer afwachten.
"Microsoft Windows 10 Pro Groupon BENELUX Deal". Met de mededeling "Deine Bestellung ist bei uns eingegangen und wird nun bearbeitet".
Daarna blijft het stil; geen productcode of link naar microsoft ontvangen.
Al 2 maal een email naar "Hallo@KaufKaufKauf.de" gestuurd wanneer ik mijn code ontvang. Tot op heden nog niets van hen gehoord.
Ik ga nu maar groupon aanschrijven> Dit heb ik gedaan. Groupon zegt dat ze zelf het bedrijf op 06oktober hebben aangeschreven en dat het bedrijf melde dat ze het erg druk hadden en dat ze wat problemen ondervingen en dat ze vanaf heden alle mails zouden beantwoorden.
Groupon sluit vervolgens af met : "Omdat ik niet direct een oplossing heb voor uw kwestie ga ik dit doorzetten naar de juiste afdeling. Deze afdeling zal binnen 10 werkdagen met een passende oplossing komen. Deze oplossing zal per email aan u teruggekoppeld worden."
Nu maar weer afwachten.
[ Voor 35% gewijzigd door geronimo1 op 13-10-2016 15:34 . Reden: toevoeging van groupon ]
Verwijderd
https://onlinegamekeys.ne...ows-8-1-professional-oem/
Kan je met deze windows 8.1 versie kosteloos upgraden naar windows 10? Weet iemand er iets over?
Kan je met deze windows 8.1 versie kosteloos upgraden naar windows 10? Weet iemand er iets over?
Sinds augustus 2016 niet meer. Maar wel als je assistive technology gebruikt...
SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375
Kan zijn dat die het gewoon doet qua upgrade hoor:Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:44:
https://onlinegamekeys.ne...ows-8-1-professional-oem/
nieuws: Windows 10-upgrade is eenvoudig gratis via toegankelijkheidspagina te...
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Op dezelfde website kost W10 Pro € 14.99, waarom koop je die niet? Is niet zo heel veel duurder.icy schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 13:24:
[...]
Kan zijn dat die het gewoon doet qua upgrade hoor:
nieuws: Windows 10-upgrade is eenvoudig gratis via toegankelijkheidspagina te...
Xbox Live: BicycleTiger34 TrueAchievements
Ik heb na lang gedoe ook eindelijk een key gekregen. Afgelopen week deze key ingezet bij een verse Win installatie. Activeren blijkt niet mogelijk. Een reactie van kaufkaufkauf.de blijft uit. Ook ik ga nu Groupon aanschrijven.
Zou je niet telefonisch kunnen activeren zo heb ik mijn keys die het niet deden alsnog kunnen activeren.
Vaag was het een beetje vergeten eigenlijk .Maar ik had in oktober ook een Win 10 key gekocht bij Onlinegamekeys via paypal betaald maar nooit een key ontvangen ?
Wel het betaalbewijs van paypal ontvangen .
Beetje jammer dat ik er nu pas aan denk maar goed was maar 15 euries.
Wel het betaalbewijs van paypal ontvangen .
Beetje jammer dat ik er nu pas aan denk maar goed was maar 15 euries.
2x Win10 key gekocht van Groupon. Helaas, activatie is niet meer mogelijk bij Microsoft. Dat is mijn tweede teleurgestelling bij Groupon; toen ik externe hardeschijf gekocht dat was binnen 4 maanden ook defect en geen garantie! Groupon is gewoon oplichter!
Een topic kicken (van 1+ jaar oud) met alleen een shopreview is niet de bedoeling. Gezien deze aanbieding afgelopen is, gaat dit topic ook gelijk op slot.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.