Staande gehouden met 64kmph te hard

Pagina: 1
Acties:
  • 3.604 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Topicstarter
Nou, bereid je maar voor. :P

Ben vanavond op de A1 staande gehouden samen met een andere Audi rijder (bulgaars kenteken) om samen aan te moeten horen dat 1, het rijbewijs ingevorderd wordt, 2, we samen met 64kmph te hard geklokt of gemeten zijn, zonder dat daar een traject of videobeelden van zijn. De surveillant in een Golf 5 standaard burger auto volgde blijkbaar de bulgaar op het moment dat ie de snelweg kwam, met mij daar voorop.

Er is een snelheid behaald van de surveillant van 210kmph wat uitkwam met / na correctie van 64kmph te hard beiden. Ik zat natuurlijk als een stipje in de horizon want mijn snelheid lag wat hoger. Harder kon zijn golf niet anders was de meting hoger uitgevallen.

Hij was het met mij eens, dat ik als koploper, relatief veilig aan deed door gewoon bij drukte netjes aan de snelheid te houden en te anticiperen op de rest van het verkeer. Maar zodra de situatie het ertoe liet ik natuurlijk flink wat gas gaf (met een RS4 / 440PK).

Ik bekende natuurlijk direct schuld, want ja, discussie over meting of iets dergelijks was er niet, ik heb gewoon te hard gereden.

Dit is de eerste overtreding sinds rijbewijs, ik ben een ervaren bestuurder (meer dan 5 jaar) en eerlijk is eerlijk; ik ben over de schreef gegaan. De bulgaar was er slechter aan toe, want hij is buitenlander en zijn strafmaat zal waarschijnlijk iets hoger liggen.

De laatste verkeersboete was 2 jaar geleden. De hoogste hiervan was 457 euro met 41 km te hard. Mobiele controle enzo op een plaats (snelweg) waar je 'm namelijk nooit had verwacht. Maar netjes betaald, daar is het een beschikking ook voor, zaak was af. 2 jaar geen boete niets meer gehad. Ook nooit betrokken geweest bij een ongeval.

Ik heb als reden maar opgegeven dat m'n vriendin boos thuis aan het wachten was op mij en dat het niet echt verantwoord was zo te rijden (logisch).

Uiteindelijk vrienden in de buurt van utrecht gebeld, die waren er met 20 minuten om mij en de auto natuurlijk naar huis te brengen. Ik zal verder gewoon in een nette brief schuld bekennen en verklaren waarom ik dat gedaan had. Persoonlijk was het gewoon een heel lullig sprintje van nog geen 2.5km, blijkbaar afstand voldoende om door een surveillant op te vallen en gemeten te (moeten) worden.

Ik hoor mensen meteen over aanvechten enzo, maar ik denk dat er weinig aan aan te vechten valt. Ik heb te hard gereden, was koploper en de surveillant hing achter de bulgaar waardoor ik 'm niet zag en gemakshalve dacht dat het wel kon.

De weg was verder vrij leeg, en rustig vooral. Ook hier was ie het met me eens. Ik kom uit een nest daar waar m'n ouders 3 rijscholen hadden, praat me niet over verkeersregels en / of waarom dingen zo belangrijk zijn.

Edit, PICS :9

Afbeeldingslocatie: https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/t31.0-8/14195377_930743893738231_6170296986805027592_o.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Tja lullig, had je beter ff naar Duitsland kunnen rijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Megamind schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:46:
Tja lullig, had je beter ff naar Duitsland kunnen rijden :P
Nja dat doe ik dus wel wat vaker en daar kan het ook gewoon, maar ik kwam net van amsterdam, gangetje vanaf diemen tot aan apeldoorn zat er lekker in met 140 en voor mij die bulgaar. Hij zei later dat ie dacht dat ik politie was, en daarom achter mij kwam zitten.

Normaal gezien spiegel ik heel erg veel, en let ik ook op. Als er ook maar 1 auto mij volgt of verdacht doet dan bezin ik gewoon even, totdat ie voorbij is ofzo. :P

Helaas heb je met z'n auto dat je vaak lui achter je heb wat lekker duwen wil. Dat duwen is wel gelukt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-06 16:30
Tja, helemaal terecht. Tijd voor een EMG als je zó hard rijdt op de Nederlandse snelweg. Als je mij met zo'n tempo voorbij had gereden had ik ook gehoopt dat je een boom zou pakken - zodat je tenminste geen anderen meer in gevaar brengt.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
EMG krijg ik niet, want het zat 'm niet in de gevaar ofzo, nogmaals, het sprinten vond alleen plaats op een vrij en rechtuit stuk. Hij had ook niets op te merken aan mij rijgedrag dan behalve mijn snelheid. Dat was de reden waarom ik staande gehouden ben.

Volledig terecht ja. Ik accepteer mijn straf ook gewoon. Tis alleen balen dat ik her en der lees dat er sprake kan zijn van een 2 maanden rijontzegging + boete. Die boete betaal ik wel, 2 maanden rijontzegging is wat lastiger weg te kauwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saveljos
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23:35
2 maanden maar ja? Ik dacht dat je bij meer dan 50km/u te hard opnieuw kon gaan lessen. Maarja ik heb ook nog geen rijbewijs of iets :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
saveljos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:57:
2 maanden maar ja? Ik dacht dat je bij meer dan 50km/u te hard opnieuw kon gaan lessen. Maarja ik heb ook nog geen rijbewijs of iets :P
Nee ligt een beetje aan de ernst, situatie en de overtreding.

Maar meestal is het een rijontzegging van een bepaalde tijd gevolgd met een boete. Die rijontzegging kan je in voorwaardelijk om laten zetten, het is dus niet zo dat als je 80 boetes het afgelopen jaar opgelopen hebt je opnieuw beroep op zoiets kunt maken.

De tweede keer dat je zoiets opnieuw doet dan zal de strafmaat wat hoger liggen, tot aan een EMG cursus aan toe. Hangt er vanaf hoe ernstig het allemaal was. Als je echt als een aap gaat rijden en mensen in gevaar brengt wat een agent ziet dan kan je aardig de sjaak zijn ja.

Ik had een beetje de mazzel dat ik een bulgaar achter me had. :P Maar die was ook goed de sjaak en baalde er echt van. Hij dacht dat ik van politie was, liet me voor in eerste instantie. Ik zei 'm dat nederlandse politie niet in 15 jaar oude snelheidsduivels rijden, eerder in of burgerauto of politievoertuigen.

Tja normaal spiegel ik altijd, ditmaal werd mijn zicht naar achteren belemmerd, anders wist ik wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Laatst online: 21-06 17:41
Die bulgaar komt er waarschijnlijk beter vanaf. Direct betalen en doorscheuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-06 17:08
Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:54:
EMG krijg ik niet, want het zat 'm niet in de gevaar ofzo,
Dit zegt eigenlijk genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:46
Je hebt ook al een verklaring afgelegd waarom je te hard reed.
Dus aanvechten heeft ook geen zin meer

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Wat is nou het doel van dit topic, opscheppen dat je zo onverantwoordelijk rijdt dat de politie je rijbewijs afpakt?...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-06 18:43
Maar wat is nu precies je vraag? :?

Sometimes you need to plan for coincidence

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
saveljos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:57:
2 maanden maar ja? Ik dacht dat je bij meer dan 50km/u te hard opnieuw kon gaan lessen.
Nee, in Nederland zijn we vreselijk te soft. Wat mij betreft had er ook opnieuw gelest mogen worden, Jism kent duidelijk de regels niet.

Ik snap niet zozeer wat het nut van het topic is behalve dat Jism wil laten zien wat een onverantwoordelijke eikel hij is en hij graag van ons een standje krijgt, zodat-ie een beetje tot zinnen kan komen?
Jism, je bent toch geen twaalf meer? Te hard rijden is kneuzig, erover proberen op te scheppen op een online forum is helemaal zielig.

En wat die Bulgaar met dit hele verhaal te maken heeft? Hij heeft ook te hard gereden, so what? Moeten we je nu stoer vinden?

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 30-08-2016 07:24 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:51

Pierre

Van nature lui!

Of die zijn rijbewijs ooit nog terug krijgt (in snippers dan wel te verstaan). Ik hoop dat je het nooit meer terug krijgt

[ Voor 22% gewijzigd door Pierre op 30-08-2016 07:22 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:53

4x2

lộn xộn quá

Dit zijn niet de beste topics om op Got te zetten :+
Gewoon stil houden, paar weken fietsen/liften/OV'en, paar euro betalen, volgende keer een nog wat legere snelweg zoeken en klaar :P

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als het vrij rustig was hoeft het allemaal niet zo levensgevaarlijk te zijn. (zie ook dit filmpje, YouTube: Why you shouldn’t drive slowly in the left lane langzaam links hangen is gevaarlijker).

Anyway, het mag niet, het is wel veel te hard en een dure hobby. Dit gaat je een tripje naar de kantonrechter kosten plus een rijontzegging en boete. Het enige wat je nog kan checken is het ijkrapport van de auto van de surveillant. Aan de andere kant als je op 210 bent geklokt en ik ga er vanuit dat de max 130 was dan is er al fors gecorrigeerd (80 - 64) in combinatie met de auto ging niet harder. Ik zie inderdaad ook niet echt iets om het aan te vechten, afgezien van het feit dat je sowieso al langs de kantonrechter moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Laatst online: 21-06 17:41
Wees blij dat er niet bij gedronken is.
Ik ben van mening dat je dan de auto in beslag moet nemen voor een paar weken. Ook bij een paar ugl boven de limiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:54:
EMG krijg ik niet, want het zat 'm niet in de gevaar ofzo
Is dat niet ook een verrassing die je van het CBR alsnog kan krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

4x2 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:42:
Dit zijn niet de beste topics om op Got te zetten :+
Gewoon stil houden, paar weken fietsen/liften/OV'en, paar euro betalen, volgende keer een nog wat legere snelweg zoeken en klaar :P
Juist wel!

Al die moraalridders _O- :'(

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henk
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-06 07:25
RemcoDelft schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:54:
[...]

Is dat niet ook een verrassing die je van het CBR alsnog kan krijgen?
Nee, wordt altijd aangegeven door oom agent als ze je aanmelden, en je moet imho meerdere overtredingen begaan zijn en vooral; het verkeer serieus in gevaar hebben gebracht.

TS; lekker handig al die bekentenissen en verklaringen aan de agent. Aanvechten gaat nu zinloos zijn, terwijl je normaal gesproken bijvoorbeeld de meting nog kon betwisten (stipje op de horizon = teveel afstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-06 19:22
RGAT schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:16:
Wat is nou het doel van dit topic, opscheppen dat je zo onverantwoordelijk rijdt dat de politie je rijbewijs afpakt?...
De onverklaarbare drang om aan iedereen die het nog niet weet hier te laten zien dat ie een RS4 heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 23:43
Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:26:
[...]
Dit is de eerste overtreding sinds rijbewijs, ik ben een ervaren bestuurder (meer dan 5 jaar) en eerlijk is eerlijk; ik ben over de schreef gegaan. De bulgaar was er slechter aan toe, want hij is buitenlander en zijn strafmaat zal waarschijnlijk iets hoger liggen.

De laatste verkeersboete was 2 jaar geleden. De hoogste hiervan was 457 euro met 41 km te hard. Mobiele controle enzo op een plaats (snelweg) waar je 'm namelijk nooit had verwacht. Maar netjes betaald, daar is het een beschikking ook voor, zaak was af. 2 jaar geen boete niets meer gehad. Ook nooit betrokken geweest bij een ongeval.

[...]
Ik snap dit stukje niet helemaal. Sowieso ontbreekt er iets bij die eerste alinea volgens mij. 'De eerste overtreding sinds rijbewijs' ??. Ik dacht dat je hier bedoelde, de eerste overtreding sinds je je rijbewijs hebt, maar daaronder zeg je dat je 2 jaar geleden nog een verkeersboete hebt gehad.

Wat bedoel je hier precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Het enige wat je aan zou kunnen vechten is dat je twijfelt of de snelheid correct is gemeten. Maar ja: dan wordt die 64kmh wat bijgesteld naar beneden, en was het nog steeds veeheel te snel.
:)

De laatste verkeersboete was 2 jaar geleden. De hoogste hiervan was 457 euro met 41 km te hard.
Uh, dan is het toch niet je eerste overtreding? :?

offtopic:
Met hierboven dus

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystic
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

mystic

beep beep

anandus schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:21:
[...]

En wat die Bulgaar met dit hele verhaal te maken heeft? Hij heeft ook te hard gereden, so what? Moeten we je nu stoer vinden?
Hij wil graag laten zien dat ie matties is met oostblokkers en dat de popo's niet met hem moeten fucken. ofzo.

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joopv
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Alvast bedankt voor je bijdrage aan de staatskas :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Ik kom uit een nest daar waar m'n ouders 3 rijscholen hadden, praat me niet over verkeersregels en / of waarom dingen zo belangrijk zijn.
hierom dus: http://www.ad.nl/utrecht/...r-doodrijder-a2~aeb006f4/ :/

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:43

Jiffy

God, you're ugly!

Dit soort topics zijn cool. :)

Oh, en vraag even aan je ouders hoe dat nou zit met te hard rijden. Zij weten waarschijnlijk wél hoe dat precies zit... :P

[ Voor 6% gewijzigd door Jiffy op 30-08-2016 08:27 ]

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TiesD
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-06 18:10
Aan je posting te merken heb je hier nog niet veel van geleerd.
Jammer.
De volgende keer moeten er zeker doden vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Ik heb dat gister een beetje gevolgd. Z'n advocaat (Spong natuurlijk) wil dat ie wordt ontslagen van rechtsvervolging omdat ie zielig is ofzo. |:(
Anoniem: 58485 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 03:26:
De weg was verder vrij leeg, en rustig vooral. Ook hier was ie het met me eens. Ik kom uit een nest daar waar m'n ouders 3 rijscholen hadden, praat me niet over verkeersregels en / of waarom dingen zo belangrijk zijn.
Open dan ook geen topic met idiote redeneringen zoals deze. Dit lijkt nu meer op interessantdoenerij.

[ Voor 37% gewijzigd door RodeStabilo op 30-08-2016 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mevius
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:56
TiesD schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:23:
Aan je posting te merken heb je hier nog niet veel van geleerd.
Jammer.
De volgende keer moeten er zeker doden vallen?
Inderdaad! Wat als er een kind overstak?

Home Assistant | ☀️ 12kW PVOutput | PC Specs | 🔋 Tesla Model 3 LR AWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mevius schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:25:
[...]

Inderdaad! Wat als er een kind overstak?
Op de snelweg? 8)7

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-06 18:21
Twee jaar geleden ook al flink te hard? Ik neem aan dat het CBR nog wel even met je gaat praten, tijdens een EMG :).

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jiffy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:43

Jiffy

God, you're ugly!

Ja maar, dit was z'n éérste overtreding, hè... Ofzo. Want die 41 km/u te hard telt niet, om de een of andere reden. Die z'n ouders wsl ook wel kunnen verklaren.

Life sucks. Then you die. Then they throw mud in your face. Then you get eaten by worms. Be happy it happens in that order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:03
Wat ik niet zo goed snap, als jij echt een stipje op de horizon was en de auto van de surveillant niet harder kon, hoe heeft hij je dan ooit staande kunnen houden. Voor zover ik weet is er geen trajectcontrole op dat stuk en als je echt een stipje was dan heeft die agent ook nooit jouw kenteken kunnen zien, laat staan een officiële trajectcontrole kunnen doen want daarvoor moet de afstand gelijkblijvend zijn.

Dit samen met het betwisten van het ijkingsrapport van de politieauto zou je nog in kunnen brengen bij de kantonrechter, er vanuit gaand dat je toch al niet van plan was om de sympathieke automobilist uit te hangen daar en je schuld te bekennen en onderkennen.
Jiffy schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:31:
Ja maar, dit was z'n éérste overtreding, hè... Ofzo. Want die 41 km/u te hard telt niet, om de een of andere reden. Die z'n ouders wsl ook wel kunnen verklaren.
Alles harder dan 30 km/u te hard wordt geregistreerd en zal meegenomen in de overweging voor een beschikking bij een volgende overtreding van meer als 30 km/u te hard.

[ Voor 24% gewijzigd door Davidshadow13 op 30-08-2016 08:33 ]

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb op de snelweg het volgende aangereden:
• Eén kat
• Vier vogels
• Twee konijnen

En ik heb op de snelweg een keer ternauwernood kunnen ontwijken:
• Een mens (die zelfmoord wilde plegen)

Daarnaast heb ik op andere wegen het volgende aangereden:
• Eén hond
• Eén vogel
• Vier konijnen
• Eén hert

Volgens mij zit ik daarmee wel iets boven het gemiddelde. Ik houd mij vrijwel altijd aan de snelheid, maar ik heb heus weleens het gas vol ingetrapt tot 250 km/h.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat 50 km/h al te snel is om een geslaagde snelremming uit te voeren om een aanrijding met overstekend wild af te wenden. Binnen de bebouwde kom zou 30 een veilige snelheid zijn. Het maakt echt niet uit of je 80 rijdt of 210, in beide gevallen rijd je je overstekend wild hoe dan ook aan. Ook de remkracht van je auto doet er zeer weinig toe. Een auto met trommelremmen rondom heeft vaak dezelfde snelheid op het moment van impact als een auto met rondom geventileerde remschijven. Dat komt omdat je bij een plotseling overstekend iets vaak nog in je reactietijd zit.

TS raakt gewoon 10 werkdagen z'n rijbewijs kwijt en krijgt een dikke geldboete. Dat is de belasting die je betaalt voor een eerste keer non-mulder.

Wel heel belangrijk is: Wat voor apparatuur heeft de diender gebruikt? Als het alleen z'n eigen snelheidsmeter is, dan moet z'n auto naar het testcentrum worden gestuurd om te worden geijkt. Vaak doen ze dat niet, en wordt er gewoon een standaardtabel gebruikt voor de tellerafwijking. De afwijking van de standaardtabel is redelijk gunstig.

[ Voor 21% gewijzigd door Trommelrem op 30-08-2016 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-06 18:21
Trommelrem schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:41:
[...]

Ik heb op de snelweg het volgende aangereden:
• Eén kat
• Vier vogels
• Twee konijnen

En ik heb op de snelweg een keer ternauwernood kunnen ontwijken:
• Een mens (die zelfmoord wilde plegen)

Daarnaast heb ik op andere wegen het volgende aangereden:
• Eén hond
• Eén vogel
• Vier konijnen
• Eén hert

Volgens mij zit ik daarmee wel iets boven het gemiddelde. Ik houd mij vrijwel altijd aan de snelheid, maar ik heb heus weleens het gas vol ingetrapt tot 250 km/h.

Ik kan je uit ervaring vertellen dat 50 km/h al te snel is om een geslaagde snelremming uit te voeren om een aanrijding met overstekend wild af te wenden. Binnen de bebouwde kom zou 30 een veilige snelheid zijn. Het maakt echt niet uit of je 80 rijdt of 210, in beide gevallen rijd je je overstekend wild hoe dan ook aan. Ook de remkracht van je auto doet er zeer weinig toe. Een auto met trommelremmen rondom heeft vaak dezelfde snelheid op het moment van impact als een auto met rondom geventileerde remschijven. Dat komt omdat je bij een plotseling overstekend iets vaak nog in je reactietijd zit.

TS raakt gewoon 10 werkdagen z'n rijbewijs kwijt en krijgt een dikke geldboete. Dat is de belasting die je betaalt voor een eerste keer non-mulder.
WTF, richt je express op dieren? Zoveel aanrijden is echt exorbitant veel....

En wtf is een snelremming (of ben je machinist)?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:00

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Aangezien ik geen enkele vraag of aanzet tot discussie zie, kan ik dit topic niets anders opvatten dan wat we in het Algemeen Beleid bestempelen als "patsen met (kleine) criminaliteit". Dit topic doe ik dan ook op slot.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.