Hey guys! jullie hebben me al enorm geholpen met mijn Lepa Voeding 1600w maar ik heb alles geprobeerd maar nog steeds de zelfde Kuren.......
Ik zit er over na te denken om mijn computer te gaan uitbreiden ( ik wil minimaal 16gb Ram ) en het liefst 32 GB Waarom? omdat ik voor mijn opleiding veel aan virtualisatie doe voor projecten... Helaas heb ik nog steeds problemen met mijn voeding zodra deze performance vraagt dan valt deze uit.. dus misschien zijn beste tijd gehad? Mijn vraag aan jullie is welke Ram jullie mij aanbevelen! De specificaties hieronder;
MSI GAMING 5 Z97 MOTHERBOARD Link : pricewatch: MSI Z97 GAMING 5
Processor: I5-4690K Link : pricewatch: Intel Core i5-4690K Boxed
Ram : 8GB ( zat bij de upgrade kit die ik gekocht had bij Alternate.
Grafische kaart: AMD R9 290 Link : pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5
Harde schijf ; Samsung EVO 850 Link pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Voeding op dit moment ( maar deze heeft een storing 3 jaar gebruikt ) Link pricewatch: Lepa G-series G1600-MA-EU 1600W
Ik ben erg benieuwd tot welke snelheid ik mijn Ram zou kunnen uitbreiden en misschien advies over betreft de voeding want ik Wil een computer die goed loopt en op langer termijn niet weer uitvalt.
Ik speel vaak het spel ( League of legends ) Nooit echt op steam actief geweest; Ook werk ik veel met Windows 2012 R2 servers voor school opdrachten ( Virtueel Hierbij gebruik ik Hyper-V van windows zelf )
PS: Bedankt voor jullie support jullie zijn Helden!
Greets Booaahh
Ik zit er over na te denken om mijn computer te gaan uitbreiden ( ik wil minimaal 16gb Ram ) en het liefst 32 GB Waarom? omdat ik voor mijn opleiding veel aan virtualisatie doe voor projecten... Helaas heb ik nog steeds problemen met mijn voeding zodra deze performance vraagt dan valt deze uit.. dus misschien zijn beste tijd gehad? Mijn vraag aan jullie is welke Ram jullie mij aanbevelen! De specificaties hieronder;
MSI GAMING 5 Z97 MOTHERBOARD Link : pricewatch: MSI Z97 GAMING 5
Processor: I5-4690K Link : pricewatch: Intel Core i5-4690K Boxed
Ram : 8GB ( zat bij de upgrade kit die ik gekocht had bij Alternate.
Grafische kaart: AMD R9 290 Link : pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5
Harde schijf ; Samsung EVO 850 Link pricewatch: Samsung 850 EVO 250GB
Voeding op dit moment ( maar deze heeft een storing 3 jaar gebruikt ) Link pricewatch: Lepa G-series G1600-MA-EU 1600W
Ik ben erg benieuwd tot welke snelheid ik mijn Ram zou kunnen uitbreiden en misschien advies over betreft de voeding want ik Wil een computer die goed loopt en op langer termijn niet weer uitvalt.
Ik speel vaak het spel ( League of legends ) Nooit echt op steam actief geweest; Ook werk ik veel met Windows 2012 R2 servers voor school opdrachten ( Virtueel Hierbij gebruik ik Hyper-V van windows zelf )
PS: Bedankt voor jullie support jullie zijn Helden!
Greets Booaahh