Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 600 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een videokaart ergens liggen van AMD Radeon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier niet veel verstand van maar ik weet wel dat ik sowieso intel wil als processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie lijstje hieronder wat ik al heb, merken maken mij niet veel uit als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Voor nu geen idee, misschien in de toekomst wel maar ik neem aan dat ik dan tegen die tijd onderdelen kan vervangen indien nodig..
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de onderdelen die ik gekozen bij elkaar passen en of ik zo een goede pc heb om te gamen/programmeren. Het liefst wil ik niet te hoog gaan qua prijs
Mijn lijstje:
Gamen en programmeren.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 600 max.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb al een videokaart ergens liggen van AMD Radeon
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb hier niet veel verstand van maar ik weet wel dat ik sowieso intel wil als processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Zie lijstje hieronder wat ik al heb, merken maken mij niet veel uit als het maar goed werkt.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
-
Ga je overklokken?
Voor nu geen idee, misschien in de toekomst wel maar ik neem aan dat ik dan tegen die tijd onderdelen kan vervangen indien nodig..
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of de onderdelen die ik gekozen bij elkaar passen en of ik zo een goede pc heb om te gamen/programmeren. Het liefst wil ik niet te hoog gaan qua prijs
Mijn lijstje:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming/Aura | € 120,95 | € 120,95 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 69,80 | € 69,80 |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 32,14 | € 32,14 |
| 1 | Corsair CX430M | € 49,50 | € 49,50 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 240GB | € 65,95 | € 65,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 537,34 | |