Exchange in combinatie met mail groepen synct niet?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Hallo,

Via mijn werkgever (Buurtzorg Nederland) heb ik een iPad. Op deze iPad heb ik via de standaard mail applicatie mijn werkmail ingesteld zodat ik niet steeds hoef in te loggen op de computer. Alle werknemers hebben dit zo gedaan en het is wel zo handig.

Nu ontvang ik mijn mail zonder problemen echter wil een specifieke mail (groep) niet.
Ik ben toegevoegd aan een groep, met een tig aantal andere collega's. Hierdoor hoeven we elkaar niet constant op te zoeken en is het een kwestie van een mail of melding te zetten in die groep en alle leden ontvangen deze mail (nu komt het)... iedereen ontvangt mails vanuit deze groep.. behalve ik :?

Probleem:
Via de standaard mail applicatie op de iPad komen mails gewoon binnen, nieuw, die van enkele dagen terug en die van vorige maand. Echter ontbreken alle mails die binnen de groep zijn gestuurd. Dit ontdekte ik vanmiddag bij toeval en ik kom er samen met de ict support gewoon niet uit 8)7

Vraag:
Kent iemand dit probleem? En is het op te lossen?

Wat heb ik al geprobeerd:
- Account verwijderen en opnieuw toevoegen; geen resultaat
- Softreset (power+home) op advies van de support; geen resultaat
- Wachtwoord reset; geen resultaat
- Office Applicatie voor iOS geprobeerd; geen resultaat
- Tussen de instellingen gezocht binnen iOS en de Office365 omgeving; geen resultaat

Google waar ik niets mee kan:
- MS zelf die geven aan "Download de applicatie" ja hallo. Collega's krijgen het wel voor elkaar en ik niet?

Info:
- iPad (generatie net voor de Air, geen idee welke versie :+ )
- iOS 9.3.5

Iemand enig idee

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:59
Komen de mails wel binnen als je je mailbox via de webmail uitleest?

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Die "groep-mail": Is dat een aparte mailbox (functionele mailbox met eigen machtigingen) óf een distributielijst?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Remco schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:01:
Komen de mails wel binnen als je je mailbox via de webmail uitleest?
Ja.
wimmel_1 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 19:08:
Die "groep-mail": Is dat een aparte mailbox (functionele mailbox met eigen machtigingen) óf een distributielijst?
Het is een groep onder de office 365. Waarbij meerdere collega's in die groep zitten en communiceren. Volgens mij geen aparte mailbox maar gewoon een distributielijst.