Hallo tweakers!
Ik ben aan het kijken voor een TV (rond 40 tot 50 Inch)
liefst geef ik rond de 800 euro uit (Lager mag ook), maar maximaal 1100 euro als het echt meer waarde bied.
Ik ga de tv gebruiken voor mijn PS4 ik speel meestal FPS games dus een 100HZ paneel is denk ik een must., Ook ga ik de TV gebruiken voor films en series.
Het smart gedeelte hecht ik niet zo veel waarde aan, dit zie ik meer als een leuke extra.
Het belangrijkste vind ik dat de TV gewoon erg goed beeld geeft.
Ik zit ongeveer 1 tot 1,5 meter van de TV, Ik weet niet of ik nu voor een UHD model moet gaan omdat ik zo dicht op het scherm zit en graag een groot model wil.
Zelf heb ik deze opties gevonden:
- SONY Bravia KD-49X8305C (4K)
- SONY Bravia KD-43X8307C (4K)
- LG 49UF850V (4K)
- Samsung UE49K6300 (Full HD)
Er is zo veel keus, ik zie zelf door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet precies of het extra investeren in zaken zoals UHD en HDR het waard is.
Alvast bedankt mede Tweakers!
Ik ben aan het kijken voor een TV (rond 40 tot 50 Inch)
liefst geef ik rond de 800 euro uit (Lager mag ook), maar maximaal 1100 euro als het echt meer waarde bied.
Ik ga de tv gebruiken voor mijn PS4 ik speel meestal FPS games dus een 100HZ paneel is denk ik een must., Ook ga ik de TV gebruiken voor films en series.
Het smart gedeelte hecht ik niet zo veel waarde aan, dit zie ik meer als een leuke extra.
Het belangrijkste vind ik dat de TV gewoon erg goed beeld geeft.
Ik zit ongeveer 1 tot 1,5 meter van de TV, Ik weet niet of ik nu voor een UHD model moet gaan omdat ik zo dicht op het scherm zit en graag een groot model wil.
Zelf heb ik deze opties gevonden:
- SONY Bravia KD-49X8305C (4K)
- SONY Bravia KD-43X8307C (4K)
- LG 49UF850V (4K)
- Samsung UE49K6300 (Full HD)
Er is zo veel keus, ik zie zelf door de bomen het bos niet meer.
Ik weet niet precies of het extra investeren in zaken zoals UHD en HDR het waard is.
Alvast bedankt mede Tweakers!