Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Voor jouw budget heb je geen 100Hz paneel in 65', en dat geeft pas een verschil.
Sony A7 iv en wat recycled glas
Ik heb even gechecked, en zowel de XBone en de Horizon Mediabox zijn 1080p/50hz.Tommie12 schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:28:
Voor jouw budget heb je geen 100Hz paneel in 65', en dat geeft pas een verschil.
Volgens mij moet dat in mijn geval niet veel uitmaken.
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Televisie =/= monitor.JackBol schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:22:
[...]
Ik heb even gechecked, en zowel de XBone en de Horizon Mediabox zijn 1080p/50hz.
Volgens mij moet dat in mijn geval niet veel uitmaken.
Ook al heeft de bron een lagere frequentie tot 60Hz, is het alsnog belangrijk om voor een 100/120Hz LCD-televisie te kiezen, zeker in het geval van een UHD-televisie. Zie daarvoor de eerder geplaatste link.
Ook handig om door te lezen: Dimens: Frame Rates en Geoptimaliseerde Frame Rates
Thanks, dit stuk heeft mij duidelijk gemaakt waarom ik 100 Hz nodig heb.Dimens schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 15:50:
[...]
Televisie =/= monitor.
Ook al heeft de bron een lagere frequentie tot 60Hz, is het alsnog belangrijk om voor een 100/120Hz LCD-televisie te kiezen, zeker in het geval van een UHD-televisie. Zie daarvoor de eerder geplaatste link.
Ook handig om door te lezen: Dimens: Frame Rates en Geoptimaliseerde Frame Rates
Ik denk dat ik mijn budget maar even ga bijstellen
Pagina: 1