Mijn vraag
Sinds een paar dagen geleden verschijnt er een beeld waarop staat:
*** Software status: Modified ***
***LOCKED ***
*** Security Warning ***
M8QL_UL PVT SHIP S-ON
HBOOT-3.19.0.000
RADIO-1.0.U20410.1@60201
OS-2.10.401.1
eMMC-boot 2048MB
Apr 15 2016,16:07:09.27689
FASTBOOT USB
<VOL UP> to previous item
<VOL DOWN. to next item
<POWER> to select item
HBOOT
RAMDUMP
REBOOT
REBOOT FASTBOOT
POWERDOWN
Weet iemand wat ik kan doen om dit te fixen? Nu heb ik wel een andere telefoon die ik meer gebruik dan deze, maar er staan wel dingen op die ik "nodig" hebt.
Ik heb deze device nooit (zelf) geroot of een rom erop gezet. Ik had wel een app gedownload zodat ik via mijn PC data kon terughalen (foto's). Deze app zou tijdelijk mijn telefoon rooten bij het gebruik. Een paar dagen later gebeurde dit. Ik kreeg mijn device een dag later aan de praat door IMAGE CRC en CHECK SMARTSD uit te voeren. Toen startte mijn device door naar Android. Maar sinds 2 dagen geleden werkt dat ook niet meer.
Mijn PC herkent wel mijn device (ik hoor het mooie W10 geluidje) en ik kon mijn identifier token tevoorschijn toveren. Het lijkt wel alsof er geen rom op staat (?). Factory reset werkt ook niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb geprobeerd de unlock bootloader van HTC te gebruiken zodat ik een rom op m'n device kon knallen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
HTC unlock bootloader.
Sinds een paar dagen geleden verschijnt er een beeld waarop staat:
*** Software status: Modified ***
***LOCKED ***
*** Security Warning ***
M8QL_UL PVT SHIP S-ON
HBOOT-3.19.0.000
RADIO-1.0.U20410.1@60201
OS-2.10.401.1
eMMC-boot 2048MB
Apr 15 2016,16:07:09.27689
FASTBOOT USB
<VOL UP> to previous item
<VOL DOWN. to next item
<POWER> to select item
HBOOT
RAMDUMP
REBOOT
REBOOT FASTBOOT
POWERDOWN
Weet iemand wat ik kan doen om dit te fixen? Nu heb ik wel een andere telefoon die ik meer gebruik dan deze, maar er staan wel dingen op die ik "nodig" hebt.
Ik heb deze device nooit (zelf) geroot of een rom erop gezet. Ik had wel een app gedownload zodat ik via mijn PC data kon terughalen (foto's). Deze app zou tijdelijk mijn telefoon rooten bij het gebruik. Een paar dagen later gebeurde dit. Ik kreeg mijn device een dag later aan de praat door IMAGE CRC en CHECK SMARTSD uit te voeren. Toen startte mijn device door naar Android. Maar sinds 2 dagen geleden werkt dat ook niet meer.
Mijn PC herkent wel mijn device (ik hoor het mooie W10 geluidje) en ik kon mijn identifier token tevoorschijn toveren. Het lijkt wel alsof er geen rom op staat (?). Factory reset werkt ook niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb geprobeerd de unlock bootloader van HTC te gebruiken zodat ik een rom op m'n device kon knallen.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
HTC unlock bootloader.
[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 779367 op 29-08-2016 15:06 . Reden: typo/style ]