foto's aanpassen / toevoegen in de OLED TV van LG OLED55E6V

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• stukkie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04-2025
Beste,
Ik heb een OLED55E6V, maar zou de standaard foto's willen wijzigen die standaard in de OLED55E6V zitten, ik heb van alles geprobeerd en overal gezocht, maar krijg sterk de indruk dat dat niet kan worden gewijzigd.
weet iemand dit?
mvgr,

Alle reacties

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-01 21:43

DarkSide

theres no place like ::1

Welke standaard foto's.
Wat zegt de handleiding dan hoe het moet (als het al kan?)

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:35

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Wat een overdaad aan informatie weer, de kwaliteit van de OP's hier dendert met de dag verder naar beneden.

Echt geen idee welke foto's je bedoelt, maar als er standaard foto's in dat ding zitten dan kan ik me voorstellen dat ze dat in een niet-toegankelijk deel van het OS hebben gepropt.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• Shocked
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13:06
Nee, dit kan niet. Zit inderdaad ingebakken.

Sony 83A90J - B&O Beosound Stage - Mission 770 (wow!) - Dali Menuet SE - Dali 104 - Marantz Cinema 60, Lyngdorf TDAI-1120

• stukkie
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-04-2025
ik had ook al zo'n donkerbruin vermoeden. ik vind het overigens wel erg jammer dat je daar geen eigen foto's in kunt zetten. je zit zo altijd tegen plaatjes van een ander aan te kijken.
groet,