Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
Zijn er mensen hier die werken in The Edge Amsterdam?

The Edge positioneert zich als het meest slimme, duurzame en innovatieve kantoor ter wereld.
  • Hoe is het om er te werken?
  • Hoe slim en innovatief is je werkplek?
  • Welke dingen zijn juist niet innovatief of slim?
Wat is jouw ervaring?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Het is een erg fijn kantoor om te werken, goede faciliteiten wat betreft lunch & werkplekken en ideale locatie zo aan de rand van de zuidas. Voornaamste onhandige vanuit mijn perspectief is dat het aantal parkeerplaatsen significant minder is dan het aantal geboden werkplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lisadr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-09 17:38
WhAsSsAaA schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:38:
Het is een erg fijn kantoor om te werken, goede faciliteiten wat betreft lunch & werkplekken en ideale locatie zo aan de rand van de zuidas. Voornaamste onhandige vanuit mijn perspectief is dat het aantal parkeerplaatsen significant minder is dan het aantal geboden werkplekken
Hoe slim en innovatief is je werkplek? Welke dingen zijn juist niet innovatief of slim? Heb je het gevoel dat je in het kantoor van de toekomst werkt?

GoT, You have to love it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhAsSsAaA
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Lisadr schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 12:42:
[...]

Hoe slim en innovatief is je werkplek? Welke dingen zijn juist niet innovatief of slim? Heb je het gevoel dat je in het kantoor van de toekomst werkt?
Misschien ben ik niet de ideale doelgroep, ik kan elke tafel en stoel als werkplek gebruiken met m'n laptop; maar qua handigheidjes zijn de volgende dingen aardig om te vermelden:
  • Alles is toegankelijk met één pas, van deuren openen tot printen en zelfs kluisjes om spullen in te leggen
  • Er zit een 'draadloze telefoon oplaad'-puck in elk bureau welke je kunt gebruiken met een speciaal hoesje (voor in mijn geval de iphone6)
  • Online inzien welke meeting rooms bezet zijn en deze reserveren
  • Werkplekken zijn goed, bureau en stoelen zijn op 1001 configuraties in te stellen plus goed scherm op elke werkplek
  • Toiletten worden gespoeld met regenwater
  • Ondanks het vrij grote atrium is de temperatuur daar altijd behagelijk
  • Er zijn geen mogelijkheden om netwerkkabels aan te sluiten, alles is WiFi
  • Alle tv's / projectors worden draadloos aangesloten (ideaal voor presentaties, minder ideaal als je weinig latency zoekt)

[ Voor 15% gewijzigd door WhAsSsAaA op 29-08-2016 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dit lijkt te veel op een enquête, en die zijn zonder toestemming niet toegestaan op GoT. Daarom sluit ik dit topic.

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon)

Dit topic is gesloten.