Aankoopadvies koptelefoon

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 21:23
Ik zoek een?
Ik zoek een koptelefoon. Geen voorkeur voor bedraad of draadloos. Ik weet nog niet zo goed of ik on ear of over ear wil, dit zal een proefluistersessie moeten uitwijzen.

Wat is je budget?
Zeg maximaal zo'n €150.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De koptelefoon zal met name thuis en op reis (vliegtuig) gebruikt worden. Vanwege dit laatste ben ik aan het kijken naar een koptelefoon met Noise Cancelling, maar omdat hij uiteindelijk thuis het meest gebruikt zal gaan worden is geluidskwaliteit is belangrijker. Is een koptelefoon die voldoende omgevingsgeluid dempt voldoende voor in het vliegtuig?
Ik zal de koptelefoon gaan gebruiken in combinatie met een iPhone en een MacBook, muziekbron is Spotify Premium.
Opvouwbare koptelefoon heeft de voorkeur.
Mijn muzieksmaak is erg breed: house, pop, rock, klassiek, jazz.
Ik zoek een koptelefoon met een een normaal geluid, geen opgepompte bassen.

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb de volgende modellen op het oog om te gaan beluisteren. Ik hoor graag aanvullingen of reacties hierop.

Koptelefoons met NC:
pricewatch: Teufel Mute (Zwart)
pricewatch: Sony MDR-ZX770BN (Zwart)
pricewatch: Philips Fidelio NC1/00 (Zwart) (€164 via ING Rentepunten)
pricewatch: AKG N60 NC (Zwart) (Wat over budget, maar als het de meerprijs waard is...?)

Koptelefoons zonder NC:
pricewatch: Teufel Aureol Real (Zwart)
pricewatch: Sennheiser Momentum On-Ear I (M2) (Zwart)
pricewatch: AKG Y50 (Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Plantronics Backbeat Pro, een draadloze(kan ook worden gebruikt met draad) NC hoofdtelefoon. Zeer goede kwaliteit, veel bedieningen op headset, zeer goede batterijduur. Comfortabel. Kan hem gemakkelijk minstens 2 uren ophebben.
pricewatch: Plantronics BACKBEAT PRO (Paars, Zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels132
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14-09 21:23
Die had ik nog niet gezien, de reviews zien er veelbelovend uit in ieder geval. Die ga ik zeker even beluisteren!