ik heb een beter idee:
post m hier maar
voorlopig hou ik t met de hand bij, een paar keer per dag ofzo
post m hier maar
voorlopig hou ik t met de hand bij, een paar keer per dag ofzo
als jullie willen mogen jullie het ook wel posten op www.groozy.com, ik doe zelf niet mee met ECCp-109, maar stel graag mijn site beschikbaar die nog overgebleven is van de megaflush van GammaFlux (+)
stuurt maat een mailtje als jullie hem willen gebruiken!
Jeroon was eerder! Al moet ie natuurlijk wel even een scrippie schrijven dat de stand automagisch bijhoudt...
was maar een id hoor.....Op woensdag 27 juni 2001 20:30 schreef Frenzy het volgende:
Jeroon was eerder! Al moet ie natuurlijk wel even een scrippie schrijven dat de stand automagisch bijhoudt...
bedankt voor het aanbodOp woensdag 27 juni 2001 20:25 schreef _ArJaN_ het volgende:
als jullie willen mogen jullie het ook wel posten op www.groozy.com, ik doe zelf niet mee met ECCp-109, maar stel graag mijn site beschikbaar die nog overgebleven is van de megaflush van GammaFlux (+)
Alleen...aangezien er geen proxy is voor ECCp, kun je ook niet 'via' jouw server flushen...
Hoe ik het nu gedaan heb is gewoon iedereen laten vertellen hoeveel er op voorraad is, en dat ff in een tabelletje zetten...
flushen via mijn server werkt dus ook niet. kzou zeggen, kijk eerst ff goed!Op woensdag 27 juni 2001 20:32 schreef jeroon het volgende:
[..]
bedankt voor het aanbod
Alleen...aangezien er geen proxy is voor ECCp, kun je ook niet 'via' jouw server flushen...
Hoe ik het nu gedaan heb is gewoon iedereen laten vertellen hoeveel er op voorraad is, en dat ff in een tabelletje zetten...
take it easy, take a sisi.. Ik wilde je niet aanvallen natuurlijkOp woensdag 27 juni 2001 20:32 schreef _ArJaN_ het volgende:
[..]
was maar een id hoor.....
Tof dat je je server(?) beschikbaar stelt, maar uiteindelijk is het eerlijker als je de gene die het eerst met het idee kwam ook voor laat gaan, toch?
Excuus, heb vandaag me dag niet helemaal, dus reageerde beetje geprikkeldOp woensdag 27 juni 2001 20:37 schreef Frenzy het volgende:
[..]
take it easy, take a sisi.. Ik wilde je niet aanvallen natuurlijk
domein zal vanaf komende zondag op mijn eigen server gaan draaien. Ik vind het best hoor dat jeroon het bij gaat houden. ik dacht alleen veel werk te kunnen besparen omdat ik soortgelijk al eens gemaakt had.Tof dat je je server(?) beschikbaar stelt, maar uiteindelijk is het eerlijker als je de gene die het eerst met het idee kwam ook voor laat gaan, toch?
/me Gnomed lekkol verder
Jeroon perfekt!
Misschien kun je ook nog een pagina maken voor de nummer 1 flush?
Is dan makkelijker om de juiste datum te bepalen
<snap trouwens niet waar ik me mee bemoei, spaar zelf helemaal niet.....
>
Misschien kun je ook nog een pagina maken voor de nummer 1 flush?
Is dan makkelijker om de juiste datum te bepalen
<snap trouwens niet waar ik me mee bemoei, spaar zelf helemaal niet.....
41 and counting 
ziet er al wel grappig uit
maar lijkt nog niet op een MF
ziet er al wel grappig uit
Ah leuk, zal het zodadelijk ook eens invullen.
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Er is al een "megaflush" uit in ieder geval:
27-6:
20. () 34 [DPC]Pixilated_Netphreax 992 (15)
28-6 (12:13):
7. [DPC]Pixilated_Netphreax : 1845 (4.506925%)
Mmmm. 200% output in een paar uur tijd... Dat lijkt me een vette flush voor de netphreax.
Helaas, houden ze 7 niet vast... www.msx.org-Team flushed vannacht de nodige 15dp's wel om weer op 7 te komen
27-6:
20. () 34 [DPC]Pixilated_Netphreax 992 (15)
28-6 (12:13):
7. [DPC]Pixilated_Netphreax : 1845 (4.506925%)
Mmmm. 200% output in een paar uur tijd... Dat lijkt me een vette flush voor de netphreax.
Helaas, houden ze 7 niet vast... www.msx.org-Team flushed vannacht de nodige 15dp's wel om weer op 7 te komen
He, Goingin heeft weer eens geflushed voor PNpX denk ik
, stijgen we ook weer eens. Ik ben zelf nu ook ff aan het sparen met de helft van mijn wei (1 pc'tje, maar goed
). Ik denk dat ik maar eens ga flushen
Is het eigenlijk de bedoeling dat iedereen steeds doorstuurt hoeveel ie inmiddels heeft gespaard of op hoeveel ie denkt uit te komen op 4 juli?
[DPC] help conquer cancer @ WCG
Verwijderd
Het is PeterN van Ta ook al opgevallen...
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=481167
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=481167
Verwijderd
Mist, het lijkt mij dat je de werkelijke spaarstand regelmatig doorgeeft om geen valse verwachtigingen te wekken.
Dacht al dat je aan het sparen was want je staat nu toch behoorlijk achter NUTS
Dacht al dat je aan het sparen was want je staat nu toch behoorlijk achter NUTS
Alles fijn en wel, ik doe mee.
Maar welke site gebruiken we nou om neer te zetten hoeveel dp's je heb?
Zou makkelijk zijn als ik ut wist kan ik ook ff neerzetten hoeveel blokkies ik heb
Zou makkelijk zijn als ik ut wist kan ik ook ff neerzetten hoeveel blokkies ik heb
Lees de 2e post nog maar s goedOp zaterdag 30 juni 2001 11:07 schreef My het volgende:
Alles fijn en wel, ik doe mee.
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Ghehehe, zie nu de laatste update 
Sorry, maar PNpX doet niet meer mee voor de 4 juli flush, wij sparen iets langer, vandaar dat ik weer 0 heb ingevuld
Sorry, maar PNpX doet niet meer mee voor de 4 juli flush, wij sparen iets langer, vandaar dat ik weer 0 heb ingevuld
Pagina: 1