Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 789453

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben sinds kort eigenaar van een Gopro hero 4 silver editie en loop tegen het volgende probleem aan:
Afgelopen vakantie heb ik zo'n 180 filmpjes/foto's geschoten. 3 van deze filmpjes kan ik niet terugkijken op het lcd scherm van de gopro. Ook zijn deze 3 filmpjes niet geïmporteerd op mijn pc tijdens het importeren van 'alle' foto's en video's.

Het betreft dus een Gopro hero 4 silver editie en maak gebruik van een Kingston 32GB microSD kaart. Op het kaartje staat een U met een 3 erin.

Instellingen van filmen: 1080P 60FPS.

Ik heb al gezocht op het internet naar soortgelijke klachten, maar kom niet echt verder. Misschien dat 1 van jullie mij kan helpen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-06 14:29
Werken ze wel als je ze direct van de sd-kaart naar je pc kopieert? Dus niet via de gopro software en via de usbkabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor je reactie,

Ik heb de sd kaart in een cardreader gestopt en het volgende is me opgevallen bij het bekijken van de bestanden:

Van alle filmpjes zijn er 3 bestanden, namelijk: mp4, THM en LRV. Van de filmpjes die ik niet kan terugkijken op de gopro en tevens niet kan bekijken op de computer, mist het THM bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-06 14:29
Kun je ze wel op de PC afspelen met bv videolan?

Want op de gopro website vind ik:
Depending on what camera you are using, what software version you have installed, and what resolution you are recording video in, you may notice .thm and .lrv files stored on your camera after recording video.
.thm files are Thumbnail video files which are used to display a thumbnail image of the video
.lrv files are Low Resolution Video files. These will be created if:
You have a HERO3+ Black or Silver Editions, HERO3: Black Edition camera or…
You have a HD HERO2, HERO3: White Edition, or HERO3: Silver Edition camera and you have updated to the latest software update.
These files are necessary to support the Copy, Playback, and Share functionality in the latest version of the GoPro App.
Dus het lijkt me logisch dat je de video's zonder deze bestanden niet op de gopro zelf kunt terugkijken.

Op de pc zou het geen probleem moeten zijn.

[ Voor 90% gewijzigd door Revaes op 31-08-2016 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik kan ze ook niet op de pc bekijken. Ik heb het geprobeerd met oa VLC media player. Daarnaast is het toch typisch dat de meeste filmpjes wel gewoon zichtbaar zijn op zowel de gopro als de pc.