Wij hebben thuis een koelvries combinatie waarvan de vriezer problemen geeft. Ik heb het achterpaneel eraf geschroefd om te kijken of ik kon zien of er iets mis is. Het viel me op dat er een stuk piepschuim achter zit. Hiervan is een stuk blijven plakken aan het ijs (zie foto). Het piepschuim zit vast met 2 stukjes tape en ziet er nogal amateuristisch uit. Heeft iemand een idee of dat piepschuim hier hoort te zitten?

Verder heb ik 2 maanden geleden de vriezer ontdooid en zit nu alweer compleet onder het ijs. Het aanvriezen gebeurt nu sneller dan een jaar geleden. Ik heb hier een tijd geleden met de fabrikant (Elektrolux) over gebeld en ben afgescheept met de melding dat ook een anti frost vriezer elk half jaar ontdooid moet worden. Is dit normaal?
[edit: foto gefixed]

Verder heb ik 2 maanden geleden de vriezer ontdooid en zit nu alweer compleet onder het ijs. Het aanvriezen gebeurt nu sneller dan een jaar geleden. Ik heb hier een tijd geleden met de fabrikant (Elektrolux) over gebeld en ben afgescheept met de melding dat ook een anti frost vriezer elk half jaar ontdooid moet worden. Is dit normaal?
[edit: foto gefixed]
[ Voor 7% gewijzigd door Jabbah op 29-08-2016 11:35 ]