Ik zou het niet doen, die videokaart die je daaronder hebt staan enzo vreten niet extreem veel stroom enzo, maar een amd cpu wil wel wat stroom vreten, dus ik zou er een 300 watt inzouten...
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Nou, het is wat krap, maar als je maar 1 HD hebt en en 1 cdromspeler zou het net kunnen... Als je ook een brander hebt en 3 HD's ofzo en dan ook nog een lompe videokaart en koeling, dan is het no go hoor 
Beter een 300W voeding ofzo, die AMD's vreten stroom
Edit: Met jouw sig kan het denk ik net...
Beter een 300W voeding ofzo, die AMD's vreten stroom
Edit: Met jouw sig kan het denk ik net...
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
ik zou het niet doen.
naar mijn ervaring wordt er nogal snel iets zomaar opgeblazen bij het gebruiken van een te zwakke voeding. na een maandje ofzo bedoel ik dan. hier en daar een mobotje of een procje of gewoon de hele zooi. vooral msi k7tpro bordjes houden niet van te zwakke voeding naar mijn ervaring.
naar mijn ervaring wordt er nogal snel iets zomaar opgeblazen bij het gebruiken van een te zwakke voeding. na een maandje ofzo bedoel ik dan. hier en daar een mobotje of een procje of gewoon de hele zooi. vooral msi k7tpro bordjes houden niet van te zwakke voeding naar mijn ervaring.
Kennis van me heeft zijn voeding later roken met een 1,2 Tbird.... was ook een 230 W