Hallo,
Ik zit momenteel bij Ziggo aangesloten en heb een Ubee modem van hun, deze staat in bridge modes en heb hier een Nighthawk R7000 aanhangen. De afgelopen 3 dagen heb ik extreem veel netwerkproblemen tot op het punt dat ik er nog weinig mee kan.
Ziggo heeft een afspraak voor een monteur gepland, maar de eerstvolgende dag dat er een kan komen is op 12 (!!!!!!) september. Met de aankomende release van Legion en de Battlefield 1 beta en het feit dat ik nu vakantie heb, is dat best pauper.
Ik heb de volgende problemen;
Alvast bedankt!
Ik zit momenteel bij Ziggo aangesloten en heb een Ubee modem van hun, deze staat in bridge modes en heb hier een Nighthawk R7000 aanhangen. De afgelopen 3 dagen heb ik extreem veel netwerkproblemen tot op het punt dat ik er nog weinig mee kan.
Ziggo heeft een afspraak voor een monteur gepland, maar de eerstvolgende dag dat er een kan komen is op 12 (!!!!!!) september. Met de aankomende release van Legion en de Battlefield 1 beta en het feit dat ik nu vakantie heb, is dat best pauper.
Ik heb de volgende problemen;
- Websites laden enorm traag.
- Hoge ping in WoW, uiteindelijk valt mijn hele internet eruit. Maar dit lijkt niet gerelateerd.
- Hoge packet loss in CMD als ik naar verschillende ip adressen ping, zoals google. Dit zit meestal rond de 40% en vanmiddag had ik zelfs 90%.
- De standaard modem/router reboot.
- Statische IP veranderd, daarna op de automatische instelling geprobeerd.
- MTU veranderd.
- UNP uitgezet.
- Modem en router terug naar de fabrieksinstellingen gezet.
- Firmware geupdate van mijn router.
- Ziggo gebeld of er eventueel storingen waren, dit was niet het geval. Verder zagen ze ook geen problemen in de ziggo modem.
- Router uit de ziggo modem gehaald en PC hierop aangesloten. Nogsteeds dezelfde problemen.
- Eindeloos gegoogled zonder iets te vinden wat ik nog niet geprobeerd heb.
Alvast bedankt!