Onze Mod reageerd met Slot

Pagina: 1
Acties:
  • 374 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• undeepdiver
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Even een gezellig topic en jij sluit hem weer slotje erop? Misschien kan je beter een dialoog aangaan en kijken of we nog iets kunnen redden van tweakers tweaking.

Als je geen tijd heb moet jij een vervanger regelen en niet achteraf komen met slotjes en dat je geen tij hebt.

Maks wil wel Mod worden en eventueel ik ook wel, je reageerd ook niet op PM van mij omtrent overklokken en dat was een welgemeende vriendelijke uitnodiging.

Make upe your mind

[ Voor 7% gewijzigd door undeepdiver op 29-08-2016 08:57 . Reden: iets toegevoegd ]

De meeste PC problemen zitten tussen het scherm en de stoel...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maks11223344
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 03-02-2023
undeepdiver schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:35:
Even een gezellig topic en jij sluit hem weer slotje erop? Misschien kan je beter een dialoog aangaan en kijken of we nog iets kunnen redden van tweakers tweaking.

Als je geen tijd heb moet jij een vervanger regelen en niet achteraf komen met slotjes en dat je geen tij hebt.

Maks wil wel Mod worden en eventueel ik ook wel, je reageerd ook niet op PM van mij omtrent overklokken en dat was een welgemeende vriendelijke uitnodiging.

Make upe your mind
er moeten idd slotjes op topics waar duidelijk slotjes op moeten... geen inzet geen goede vraag bam slotje erop :/
teveel topics die linken op dit "ik heb zomaar wat voltages van internet geplukt en ik krijg bluescreens wat moet ik nu :+

[ Voor 8% gewijzigd door maks11223344 op 29-08-2016 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dicht. Uitleg volgt.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Dit topic is gesloten.