Laptop speelt geen video's meer af

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-10 16:55
Hi,

Mijn laptop ( Acer Aspire V5-561G ) heeft sinds kort kuren met het afspelen van videos, het afspelen van games in fullscreen en wel meer. Ik heb 2 videokaarten erin zitten en alle 2 werken correct volgens apparaatbeheer. Zelf doe ik de ICT opleiding en heb ik al ontzettend veel gedaan zoals drivers opnieuw installeren etc etc. Ik kom er niet aan uit en weet dus ook niet meer wat te doen...

Mvg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Zomaar ineens ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 14:44
En bij het afspelen van video's, doel je dan bijv. op video's in je browser (op bepaalde sites) of bijv. via je mediaspeler etc.

En wat drivers betreft raad ik aan hier de meest recente versie van op te halen bij de fabrikant zelf i.p.v. bij Acer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wErudite
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 02-10 16:55
Ja, nergens aan gezeten.
robcoenen schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 23:34:
En bij het afspelen van video's, doel je dan bijv. op video's in je browser (op bepaalde sites) of bijv. via je mediaspeler etc.

En wat drivers betreft raad ik aan hier de meest recente versie van op te halen bij de fabrikant zelf i.p.v. bij Acer.
Video's op Youtube, Facebook, Twitter (GIFs) en ook via VLC speelt mijn laptop geen video's/films af.

Drivers van de fabrikant zelf (AMD etc. )