Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies: Broodjesservice PC: all-in-one touchscreen of tablet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Aankoop advies.

Ik ben op zoek naar een all-in-one touchscreen computer of robuuste tablet die gebruikt wordt voor een online-broodjes-bestel systeem.

Afgelopen week is mijn 10 jaar oude all-in-one pc met touchscreen overleden. Op dit systeem werkte flash software (met XP) die bestellingen vanuit een website ophaalde om het vervolgens aan het personeel van de broodjeszaak liet zien.

Nu heb ik op korte termijn een nieuw systeem nodig om efficient verder te kunnen werken.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem moet in ieder geval de Flash(10) kunnen draaien voor de software van de broodjesservice. Het moet een touchscreen hebben en daarnaast moet het systeem robuust zijn want er wordt met vieze vingers op gedrukt.

P.S. Hygiene is voor mij erg belangrijk.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag max €500,- kosten.

Wat verwacht je van ons?

Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren in de keuze van een duurzaam systeem wat voldoet aan mijn eisen. Mijn intuïtie gaat uit naar een tablet met een wall-mount, maar ik heb geen ervaring met de kwaliteit en houdbaarheid van 'robuuste' tablets of all-in-one touchscreen systemen.

Mochten jullie tips hebben voor een andere oplossing, bijv. een bon-printer die gekoppeld kan worden, of een complete oplossing waarbij ik de broodjesservice kan vernieuwen zodat ik van Flash af kan. sta ik hier voor open.

Alvast bedankt voor jullie hulp :)

Alle reacties

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:55
Allereerst is het de bedoeling dat je zelf met een voorstel komt. Het is niet waar je op hoopte en qua kennis denk ik ook niet dat het nuttig zal zijn?

Daarnaast zou ik zeggen dat je iig beter kunt zorgen dat je van Flash af stapt naar HTML5. Flash is echt niet meer van deze tijd. Je bent dit ook liever kwijt dan rijk.
Vraag me ook af wat Flash überhaupt als voordeel ooit heeft gegeven wat niet al gewoon met andere mogelijkheden zo opgelost had kunnen worden.
De website zet iets in een database en je systeem leest dit dan uit de database en toont het op een bepaalde manier op het scherm.

Qua touchscreen oplossing kun je het systeem wellicht los koppelen en dan een Intel NUC icm een touchscreen nemen. Hier overheen zijn volgens mij wel hoezen voor zodat je scherm zelf niet vies wordt en blijft werken en het hygienisch blijft. Of wellicht een touchscreen welke hier speciaal voor bedoeld is. Denk dat je met 500 euro alleen niet zover komt.

Voordeel van losse delen is, dat je los van elkaar kunt vervangen wanneer nodig.

Overigens zal een Flash 10 voorlopig geen probleem zijn. Lijkt me dat het op Windows 10 allemaal ook wel zal werken.
Daarbij vind ik het een "kwalijke" zaak dat jullie tot vorige week nog op Windows XP draaiden verbonden aan het internet. Want dat was wel erg onveilig namelijk.

[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 30-08-2016 13:58 ]

• maartentmm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-11 13:52
ik heb een:
pricewatch: HP Compaq Elite 8300 All-in-One (C2Z31ET)
Misschien kan je daar iets mee hij is krachtig genoeg voor je zaken.

2900Wp ZZW + 915Wp Z verwarmd met alfea extensa r32 8KW en 2x FTXC35, SWW Atlantic Explorer 3 200l