Nieuwe Benq 27 inch, 2560x1440 IPS monitor voor 339 euro.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik was van plan om deze monitor te kopen:
pricewatch: BenQ GW2765HT Zwart

En plots komt er een nieuwe BenQ op de markt van dezelfde lijn:
pricewatch: BenQ GW2765HE Zwart

Ze lijken volledig identiek, maar toch is de nieuwe monitor een stuk goedkoper. Zie ik iets over het hoofd? Het lijkt namelijk te goed om waar te zijn, zeker voor een IPS scherm.

Hoe kan het dat de nieuwe BenQ zoveel goedkoper is met dezelfde specs?

Bij voorbaat dank! :)

EDIT: Nu is de BenQ GW2765HE NOG goedkoper en beschikbaar voor 299 euro!!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2016 16:18 ]

Beste antwoord (via Verwijderd op 30-08-2016 22:25)

• mpm2009
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 13:30
Hier ook net binnen, de postbode had het kennelijk druk met Benqjes.

Ik ben het eens met ChronicSyn: prima scherm. Ik weet weinig van monitors, maar het is een stuk beter dan mijn vorige TN-scherm Philips 272S4LPJCB.

Hier aangesloten op een NUC i3 via hdmi en op mijn laptop via displayPort: Ubuntu Mate, 60Hz 2560x1440.
De Benq is helder in alle hoeken en haarscherp.

Switchen van bron gaat redelijk prettig want hiervoor zitten er echte toetsen op.
In OSD bij informatie lees ik net als de Tsjech typenummer: GW2765HT.

Uiterlijk ook precies de HT. Voor de twijfelaars: gewoon kopen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mpm2009
Vreemd, ik zat ook met deze vraag.
Heb er vandaag één besteld voor 299,- (bij Bol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

mpm2009 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:15:
En inmiddels heeft Bol de prijs al opgeschroefd naar 339 euro, dus je was net op tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
choogen schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

En inmiddels heeft Bol de prijs al opgeschroefd naar 339 euro, dus je was net op tijd :)
Nope, wordt verkeerd uitgelezen door de pricewatch.
Prijs is momenteel nog steeds 299 bij Bol.

Dus als je in de markt bent voor een dergelijke monitor zou ik niet te lang wachten en vandaag nog bestellen :+

Wel interessant trouwens dat beide monitoren een landingspagina hebben naar de 2765HT op de Benq website, ze hebben geen pagina voor de 2765HE. Als je googelt op de 2765HE krijg je 0 pagina's. Rare situatie, het lijkt er bijna op alsof de HT wordt verkocht onder twee namen.

[ Voor 34% gewijzigd door stin00 op 29-08-2016 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpm2009
Google op GW2765HE en je komt op veel Russische en Tsjechische webshops. Ik zal morgen na ontvangst hier posten "wat er aan de hand is".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Ik zat net te kijken naar een beeldscherm en had eerst de U2715H in gedachten, maar dit scherm is vrijwel hetzelfde als ik naar de specs kijk en het scheelt 150 euro? Zie ik wat over het hoofd of zal dit gewoon een goede koop zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Ferio op 29-08-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-09 21:48
stin00 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:52:
[...]

Wel interessant trouwens dat beide monitoren een landingspagina hebben naar de 2765HT op de Benq website, ze hebben geen pagina voor de 2765HE. Als je googelt op de 2765HE krijg je 0 pagina's. Rare situatie, het lijkt er bijna op alsof de HT wordt verkocht onder twee namen.
Bij de GW2760-serie zie je iets vergelijkbaars, van de HM en de HS versies bestaan productpagina's op de site en kan je overal reviews vinden, maar de HE versie lijkt bijna nergens anders dan in Nederland te bestaan. Die was destijds goed verkrijgbaar en een stuk goedkoper dan de HS versie, maar het feit dat die nu niet meer goed verkrijgbaar is doet mij denken dat ze een overschot aan panelen of behuizingen van een bepaald type hebben gebruikt om een tijdelijke serie te maken en zo de voorraden uit te dunnen. Bijvoorbeeld een HS paneel die nog vol in productie was in overgebleven HM (oudere serie) behuizingen stoppen zodat ze daar vanaf konden komen.

Misschien is er in dit geval ook iets dergelijks aan de gang, al kan ik zelf ook geen verschillen opmerken tussen de 2765HE en HT. Het lijkt wel een goede deal te zijn, en het is dus niet onmogelijk dat het maar tijdelijk is voordat die partij weer op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Sebastiaannn schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:54:
[...]

Bij de GW2760-serie zie je iets vergelijkbaars, van de HM en de HS versies bestaan productpagina's op de site en kan je overal reviews vinden, maar de HE versie lijkt bijna nergens anders dan in Nederland te bestaan. Die was destijds goed verkrijgbaar en een stuk goedkoper dan de HS versie, maar het feit dat die nu niet meer goed verkrijgbaar is doet mij denken dat ze een overschot aan panelen of behuizingen van een bepaald type hebben gebruikt om een tijdelijke serie te maken en zo de voorraden uit te dunnen. Bijvoorbeeld een HS paneel die nog vol in productie was in overgebleven HM (oudere serie) behuizingen stoppen zodat ze daar vanaf konden komen.

Misschien is er in dit geval ook iets dergelijks aan de gang, al kan ik zelf ook geen verschillen opmerken tussen de 2765HE en HT. Het lijkt wel een goede deal te zijn, en het is dus niet onmogelijk dat het maar tijdelijk is voordat die partij weer op is.
Dat dacht ik ook, hoe zijn die schermen vergeleken met de U2715H?

Scheelt 150 euro en als ik zo de specs vergelijk is de BenQ vrijwel hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:34
Het grootste verschil met de Dell schermen is de behoorlijk dikke bezel, algemene appearance en aansluitingen (zo hebben de Dells bijvoorbeeld USB aansluitingen en DisplayPort chaining). Als je 1 enkele monitor gebruikt dan lijkt mij dit zeker een goed alternatief (al helemaal voor de prijs), echter als je van plan bent er twee naast elkaar te zetten, dan zijn de Dells op veel vlakken de betere keus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Ferio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 15:56:
[...]

Dat dacht ik ook, hoe zijn die schermen vergeleken met de U2715H?

Scheelt 150 euro en als ik zo de specs vergelijk is de BenQ vrijwel hetzelfde?
Ik heb zowel die specifieke BenQ als de Dell nooit in het echt gezien maar in mijn ervaring stopt BenQ prima panelen in hun schermen maar houdt het design niet echt over. De Dell is qua voet en bezels veel strakker afgewerkt terwijl de BenQ het moet doen met zwart glimmend plastic. Ik denk dat een groot gedeelte van de meerprijs van de Dell in het design zit. Ook zit daar nog een USB-hub en een MHL-aansluiting in, en ondersteunt de Dell displayport-daisychaining wat handig kan zijn als je meerdere monitoren wil aansluiten.

Als je niets geeft om al die randzaken maar gewoon een mooi paneel wil zal je van die BenQ vast erg blij worden (al zou ik wel aanraden om nog reviews te lezen, desnoods van de HT, voordat je em koopt). Als het tussen de HT voor €400 en de Dell voor €440 gaat zou ik zeker wat extra uitgeven aan de Dell, maar die HE voor €300 lijkt me op het moment lastig te verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mpm2009 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:15:
Ik wacht alvast (on)geduldig op je oordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Paprika schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:12:
Het grootste verschil met de Dell schermen is de behoorlijk dikke bezel, algemene appearance en aansluitingen (zo hebben de Dells bijvoorbeeld USB aansluitingen en DisplayPort chaining). Als je 1 enkele monitor gebruikt dan lijkt mij dit zeker een goed alternatief (al helemaal voor de prijs), echter als je van plan bent er twee naast elkaar te zetten, dan zijn de Dells op veel vlakken de betere keus.
Gebruik er momenteel twee, werkt veel makkelijker.

Ik weet echt weinig van monitoren af dus ga echt puur af op reviews e.d.

USB is voor mij echter niet echt nodig en chaining maakt voor mij ook niet uit. Ik heb 2 HDMI aansluitingen op mijn videokaart, dus er kunnen gewoon twee kabels heen. Voor de rest gaat er alleen een muis + keyboard draden achterlangs heen, dus ook geen issue. Ik zie op dit moment dus ook niet een voordeel voor deze extra opties.

Hoeveel ruimte zit er dan tussen twee benQ (€600) schermen en twee Dell (€900)? Als het niet zoveel is dan is dat ook niet 150 meer waard lijkt mij.. :-)
Sebastiaannn schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:16:
[...]

De Dell is qua voet en bezels veel strakker afgewerkt terwijl de BenQ het moet doen met zwart glimmend plastic.
Dit nieuwe scherm van BenQ is toch mat afgewerkt?

[ Voor 6% gewijzigd door Ferio op 29-08-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:34
Ferio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

Hoeveel ruimte zit er dan tussen twee benQ (€600) schermen en twee Dell (€900)? Als het niet zoveel is dan is dat ook niet 150 meer waard lijkt mij.. :-)
Volgens TFTCentral is de werkelijke rand van de U2715H 6.99mm en die van de GW2765 20mm. Met twee naast elkaar kom je dan op bijna 1.4cm vs 4cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Ferio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

Dit nieuwe scherm van BenQ is toch mat afgewerkt?
Ja het scherm is gewoon mat maar de behuizing is glimmend afgewerkt :P .
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:22:
[...]

Ik wacht alvast (on)geduldig op je oordeel.
Bonuspunten voor de persoon die al een 2765HT heeft staan en ze kan vergelijken _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpm2009
In een Tsjechische discussie zoals deze meldt iemand die er een heeft gekocht:

Hallo, vandaag heb ik kocht de monitor en op het typeplaatje is echt GW2765HE.
Echter, in het OSD van de monitor is de informatie die door HT (dezelfde firmware?)

[Google Translated :X ]

www.czc.cz/benq-gw2765he-led-monitor

Daar ook iets over het uiterlijk:
Deze monitor kan aanbevelen vooral voor spelers die de beste hardware voor een redelijke geld willen. Volgens mij [heeft] deze monitor [de] "uitvoering" van de monitor Benq BL2710PT

[edit: dit was geloof ik onzin]

Hier een niet-vrolijkmakende recensie **

[ Voor 29% gewijzigd door mpm2009 op 29-08-2016 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die had ik gisteren ook gelezen, maar ik zou niet afgaan op 1 recensie, zeker niet van Tsjechië.

Ik kon het niet laten en heb hem ook besteld. De resultaten post ik hier asap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

ook besteld via acceptgiro.. als het niks is gaat die terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Lees graag jullie bevindingen en wat foto's :-)

Op basis van jullie input koop ik m of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 23:36
Ik was nog niet helemaal in de markt voor een nieuwe, maar dit is wel een mooie prijs voor monitor met deze specs. Twijfel twijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik heb hem al in huis, kom pas vrijdag thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
mpm2009 schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 14:49:
Google op GW2765HE en je komt op veel Russische en Tsjechische webshops. Ik zal morgen na ontvangst hier posten "wat er aan de hand is".
Heb je hem binnen gekregen, zo ja, wat zijn je bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ferio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:12:

Hij is binnen!
Er is weinig over te zeggen, alles ziet er perfect uit. Ik gebruik sRGB op 50 of 60% brightness en met een DisplayPort kabel is alles haarscherp op 1440p. Ik heb de monitor even getest met een paar films, en ik zie geen backlight bleed, zelfs geen klein beetje. De kijkhoek is ook goed.

Tot zover lijkt alles overeen te komen met de 2765HT, die 100eur duurder is. Ik heb nog geen verschil gevonden.

Als het donker is ga ik het scherm nog wat beter bestuderen op backlight bleed, maar tot zover kan ik zeggen dat het een goed scherm is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Top!!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• mpm2009
Hier ook net binnen, de postbode had het kennelijk druk met Benqjes.

Ik ben het eens met ChronicSyn: prima scherm. Ik weet weinig van monitors, maar het is een stuk beter dan mijn vorige TN-scherm Philips 272S4LPJCB.

Hier aangesloten op een NUC i3 via hdmi en op mijn laptop via displayPort: Ubuntu Mate, 60Hz 2560x1440.
De Benq is helder in alle hoeken en haarscherp.

Switchen van bron gaat redelijk prettig want hiervoor zitten er echte toetsen op.
In OSD bij informatie lees ik net als de Tsjech typenummer: GW2765HT.

Uiterlijk ook precies de HT. Voor de twijfelaars: gewoon kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Update: Als het pikkedonker is in de kamer, is er bij een zwarte achtergrond backlight bleed zichtbaar. Dit komt enkel in de hoeken voor en niet genoeg om hem daarvoor om te ruilen imo, een IPS blijft een IPS.

Als er verdere updates zijn zal ik ze posten.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 04:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Hoe zit het met de kleuren calibratie out of the box? Er zijn nogal veel topics waarin wordt gezegd dat dit nog goed gekalibreerd moet worden, althans met het HE paneel.

Ik twijfel nu nog tussen 2x GW2765HE of 2x Dell U2715H

Drie twijfels zijn;

Kleurweergave is van de Dell zo goed als perfect, waarbij de GW2765HT dit nog goed ingesteld moet worden volgens een aantal reviews.

De bezels waar als eerder is over gesproken. Bij de HE is dit bijna 3x zo veel meer en de look/bouw van de HE is beter.

Support van Dell is enorm goed van wat ik hoor. BenQ ken ik niet.

Is dit ook echter 138 euro meer waard?

[ Voor 58% gewijzigd door Ferio op 31-08-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paperchaser
  • Laatst online: 10-05 15:52
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:59:
[...]

Hij is binnen!
Er is weinig over te zeggen, alles ziet er perfect uit. Ik gebruik sRGB op 50 of 60% brightness en met een DisplayPort kabel is alles haarscherp op 1440p. Ik heb de monitor even getest met een paar films, en ik zie geen backlight bleed, zelfs geen klein beetje. De kijkhoek is ook goed.

Tot zover lijkt alles overeen te komen met de 2765HT, die 100eur duurder is. Ik heb nog geen verschil gevonden.

Als het donker is ga ik het scherm nog wat beter bestuderen op backlight bleed, maar tot zover kan ik zeggen dat het een goed scherm is.
Deze monitor heeft 60hz als ik het goed heb? Merk je dit niet tijdens het gamen?

Ik ben zelf overgestapt van een pricewatch: BenQ XL2411Z Zwart naar de pricewatch: LG 34UC97C aangezien deze efficiënter zal werken i.v.m. mijn werk.. het vreemde is alleen dat bij games als American Army 3 en/of GTA V ik niet veel verschil merk tussen de 144hz van BenQ en 60Hz van LG.. de games zijn juist vetter en zien er beter uit door het grote scherm.. alleen met CS:GO lijkt het spel echt te happeren :'( .

Mijn budget was toe toereikend genoeg om voor de Predator x34 te gaan en of beter :'(

Ervaren jullie dit ook met 60Hz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
Robertis schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:31:
[...]

de games zijn juist vetter en zien er beter uit door het grote scherm..
De BenQ is een TN scherm en de LG een IPS en dus ziet de LG er natuurlijk al een stuk beter uit. IPS geeft een veel betere kleur weergave.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaydenNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-08 23:36
Boys ik twijfel nog steeds over dit scherm. Hoe geschikt is hij om te gamen? Ik zie reactiesnelheid van 4ms, dat is toch relatief traag? Ik ben zeker geen hard core gamer, speel recreatief op het moment veel Hitman, GTA v en LoL. Daar moet ie goed op draaien, tips? Alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
HaydenNL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:53:
Boys ik twijfel nog steeds over dit scherm. Hoe geschikt is hij om te gamen? Ik zie reactiesnelheid van 4ms, dat is toch relatief traag? Ik ben zeker geen hard core gamer, speel recreatief op het moment veel Hitman, GTA v en LoL. Daar moet ie goed op draaien, tips? Alternatieven?
De HT had geen problemen hiermee zeggen mensen. Ze merkte het eigenlijk niet. Volgens mij heeft IPS zo ie zo geen snellere reactietijd dacht ik of die zijn 2x zo duur.

Ik heb een 1ms en een 6ms scherm (TN), maar ik merk geen verschil in FPS games.. misschien als je het proffesioneel doet dat je het wel merkt.

De Dell U2715H is 6ms en die is erg geliefd onder gamers.

[ Voor 4% gewijzigd door Ferio op 31-08-2016 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NESFreak
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
HaydenNL schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 13:53:
Zie de review op tft central: http://www.tftcentral.co....ent/benq_gw2765ht.htm#lag

De tijd die pixels er over doen om van 20 naar 80% te veranderen is 5ms (gemiddeld gemeten). De tijd die zit tussen het moment dat je pc het beeld naar het scherm verstuurd, en het moment dat 'ie daadwerkelijk verschijnt (de input lag) is daarbovenop nog eens 19ms. Samen een totale lag van 24ms dus. (oftewel bij 60hz loop je gemiddeld anderhalf frame achter). Best karig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:11
Toch maar besteld. Was al tijden aan het oriënteren op een 1440p IPS-scherm als aanvulling op m'n 1070 kaart. Meerdere reviews en gebruikersreacties (Amazon, etc.) van de vergelijkbare HT-variant gelezen, de meesten zeer lovend (4.6 sterren). Plus je kan bij Bol.com mooi je airmiles gebruiken.

Kom van een 21.5 inch 1080p 60hz TN-scherm (LG) af. Zal het scherm met name gebruiken voor internet/office en games als The Witcher. Ondanks dat de inputlag beter kan, zie ik gebruikers hier niet over klagen. In speciaalzaken nog gekeken naar 24-25 inch varianten van verschillende merken, maar met 1440p is 27 inch toch wel erg fijn. Ben benieuwd.

PS: Bij Amazon.co.uk hebben ze momenteel de Acer XF270HU (27inch, IPS, 144hz, freesync) voor circa €470 incl. verzending. Weet niet of het makkelijk retourneren is, wanneer je niet tevreden bent, maar voor het AMD-kamp zeker het overwegen waard.

[ Voor 17% gewijzigd door greenlizzard op 31-08-2016 21:49 ]

• Ferio
Hoe bevalt hij en hoe zit het met de calibratie van de kleuren?

• greenlizzard
Ferio schreef op donderdag 01 september 2016 @ 21:03:
[...]

Hoe bevalt hij en hoe zit het met de calibratie van de kleuren?
Het scherm (GW2765) vanavond aangesloten.

De stap van 21,5 naar 27 inch is zeer aangenaam, zeker met de 1440p resolutie.
Het paneel was standaard iets warmer van kleur. Ik heb vervolgens het kleurprofiel en de instellingen van TFTCentral overgenomen en dat maakt de kleuren, op het oog, zeer accuraat.

Heb ook verschillende refresh rates geprobeerd. 72hz werkt zonder zichtbare artifacts, echter constateer ik met de UFO-test i.c.m. mijn camera wel wat frameskipping. Dit had het scherm ook bij 70, 68 en 66hz, dus heb ik het scherm teruggezet naar 60hz. Op 60hz nergens last van.

De bediening aan de rechter achterzijde vind ik overigens prima werken. Voorkant is voor sommigen misschien wat gemakkelijker, maar afgaande op de reacties had ik veel erger verwacht. Niks op aan te merken!

Kijkhoeken zijn zoals je mag verwachten, top. Wel heb ik helaas 1 death/stuck pixel ontdekt. Hopen dat die nog wegtrekt en anders overwegen het scherm om te ruilen. Hij bevindt zich links van het midden, ongeveer 8cm vanaf de onderkant gemeten. Backlight bleeding heb ik volgens mij vrij weinig. Met de lichten uit en een donker scherm kan ik slechts ietwat bleeding in de rechter onderhoek ontdekken.

Het beeldscherm zelf ziet er overigens vele malen beter uit dan op de afbeeldingen online. En kijkt veel rustiger dan mijn vorige 60hz TN scherm. Ik moet het scherm nog testen met gamen, maar vooralsnog elke euro waard!

[ Voor 11% gewijzigd door greenlizzard op 02-09-2016 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Inmiddels weer duurder geworden bij BOL..

Edit:

Net even geïnstalleerd en zal ik even een kleine impressie geven.

Aangesloten op de DP met een GTX1070 en een PS4 met HDMI.

Ik heb ook de settings van TFT central overgenomen. Out of the box staat de brightness op 100 8) nu bij mij op 18...

Het product wordt compleet geleverd met alle kabels incl DP.

Mooie monitor om te zien fijne draaibare voet, heel makkelijk te installeren ( een schroef ) Geen dooie pixels en weinig tot geen IPS glow.

Ik heb er net Overwatch op gespeeld, gecapt op 60Hrz en ik kon toch geen ghosting zien of andere shizzle.. Zeer mooie kleuren en een super resolutie, ik kom van FullHD af..

De PS4 word moeiteloos gevonden en het beeld is toch veel minder blurry dan ik dacht.. Het ziet er qua kleuren nog beter uit dan mij 37'' TV die ik voorheen gebruikte..

Al met al een hele fijne monitor met super kleuren en super kijkhoek voor een super prijs. :)

[ Voor 91% gewijzigd door Frank1973 op 02-09-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:53

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

En de prijs is terug naar 339€ volgens mij was het een prijs foutje :+

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Damic schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 09:47:
En de prijs is terug naar 339€ volgens mij was het een prijs foutje :+
Dat denk ik ook ja.. Volgens mij is het gewoon de HT versie, kan echt geen verschil zien.. Behalve de prijs dan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:44

Saven

Administrator

Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 17:38:
[...]

Die had ik gisteren ook gelezen, maar ik zou niet afgaan op 1 recensie, zeker niet van Tsjechië.

Ik kon het niet laten en heb hem ook besteld. De resultaten post ik hier asap.
Meh, gebrek aan uniformiteit is wel een enorme tegenvaller, dat ziet er niet uit joh. Dus snap die review wel. Dat is meer een paneel probleem dan een individueel probleem. Maar hoop voor je dat t meevalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenlizzard
Nogsteeds zeer tevreden met het beeldscherm.
The Witcher speelt vlekkeloos. Ja het is geen 144hz, maar verder prima geschikt om te gamen.
Wel een tweede dode pixel ontdekt. Dus waarschijnlijk dat ik het scherm zal inruilen voor een nieuw exemplaar. Ook voor €339 trouwens een aanrader.

[ Voor 20% gewijzigd door greenlizzard op 04-09-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllyNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-07 20:18
Ferio schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 21:12:

De inputlag van het eerst genoemde scherm is vrij hoog (33 ms) Als dit grotendeels hetzelfde paneel is is het voor gamen niet geschikt. Just a headsup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973

Frank1973

Ik speel er WoT op en Overwatch, het eerste spel is niet snel, maar Overwatch speelt gewoon zonder problemen geen noemenswaardige lag / ghosting.
Pagina: 1